Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 9. februar 2009

StatCounter: Noen søker på 'midgardsormen of kabbalah', på Google. (In Norwegian)



PS.

Nå tenkte jeg, at det her var interessant, det viser nok at det er en link mellom Norrøn mytologi og jødisk mystisisme.

(Og at de nordiske folka kanskje opprinnelig var 'the lost tribes of Israel', eller noe).

Men så viser det seg at de folka, som var i Slovakia, bare har lest noe tull på bloggen min:



Og blitt forrvirra av det.

Så hvis de her folka i Slovakia, søker på 'midgardsormen of kabbalah', så behøver ikke det bety at det er noe link mellom norrøn mytologi og kabbalah, nei det er nok bare noen som har lest noe tull på bloggen min dessverre, i dette tilfelle.

Men det behøver jo ikke å utelukke, at det finnes en slik forbindelse da.

Men det er det kanskje noen eksperter, som lettere klarer å finne ut av sånt, enn meg.

Det får man regne med.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Man ser også i det første bilde der, at det er noen som søker på 'Halvorsen Ribsskog'.

Og det tror jeg må være han Trond Halvorsen.

Og det har jeg sett folk søke om før.

Og da lurte jeg på om det var Kristin Halvorsen, eller noe.

Men det er tydelig at det er noen som ser på meg og han Halvorsen, som et problem da.

Det husker jeg også fra tidligere søk, da noen søkte på meg og Halvorsen og albansk mafia, eller noe sånt, mener jeg å huske.

Så det var også derfor at jeg blanda meg litt opp i det han driver med, på bloggen her i går.

Fordi, at han blir jo kalt 'Trond jødehater' og sånn.

Og det synes jeg er litt sterkt, å begynne å blande så sterke følelser og sånn, inn i internett-debatter osv.

(Jeg har kanskje bodd i England for lenge).

Jeg er vel litt for vant til å prøve å være politisk korrekt, tenker jeg, som jeg husker jeg ble av å gå på videregående og sånn, og lese norske aviser og se på norsk TV og sånn husker jeg, fra slutten av 80-tallet.

Og også 90-tallet og vel.

Og jeg tørr ikke å si, at alle problemene kategorisk skyldes jødene f.eks.

Men mye tyder på at det er noe greier som foregår da.

Men hvis man så på en sak, som jeg fant på LiveLeak, her om dagen:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/02/from-liveleak-site.html

Den saken synes jeg ser ut som å være fabrikert mot jødene.

Så det gjelder nok å prøve å holde tunga rett i munnen, og ha et balansert syn, eller å prøve å ha beina på jorda da.

Så det får jeg prøve på.

Men jeg ser jo at folk søker på både meg og han Halvorsen, og at vi er som opposisjonelle, eller noe sånn da.

Siden jeg gjerne vil ha rettighetene mine, og sånn da.

Så her er det nok en fare, vil jeg si, at jeg og han Halvorsen.

At en eller begge av oss, kan bli kidnappet av f.eks. Mossad da.

Og de etterettningsorganisasjonene da.

De er ikke så snille.

Jeg har lest om at de parterer folk, og holder bare hodet deres i live, og sånn.

Så de er nok veldig slemme.

Så det er sikkert derfor at avisene og sånn, ikke tørr å skrive om hva den her 'mafian' er og sånn.

For de er vel redde for CIA og Mossad, som vel begge er slemme, og vel begge er styrt av sionister (vel jøder da, siden vi er inne på tema).

Så, hvis for eksempel alle mine blogger ble slettet fra internett.

Så kunne de bare fått meg til å forsvinne da.

Og partert meg, og holdt hode mitt i live da, til skrekk og advarsel, og sikkert fordi de folka er ganske perverse osv.

For jeg har lest, at vanlige sivile myndigheter, som politiet, de tørr ikke å gjøre noe mot CIA og Mossad og sånn da.

Og kanskje 'mafian' og, kanskje de er styrt av CIA, som jeg vel har lest, eller samarbeider med de.

Så politiet tørr vel kanskje ikke gjøre noe.

Eller vil kanskje ikke gjøre noe.

Og etterettningsorganisasjoner, de driter vel i folks rettigheter.

(Se James Bond som har rett til å drepe osv).

Så det lønner seg nok for meg, å prøve å holde et nettverk av blogger oppe, for eksempel.

Sånn at jeg ikke bare forsvinner, og blir tatt av noe 'mafian', eller CIA eller Mossad, eller hvem det er som er etter meg.

Og vel også han Halvorsen.

Men da har kanskje jeg en fordel, framfor de fleste, hvis de havner i en sånn situasjon.

Og det er at jeg har studert datasikkerhet, ved Norges Høyskole for Informasjonsteknologi, på Helsfyr, i Oslo, på begynnelsen av 90-tallet, og også hatt faget E-commerce, ved University of Sunderland, i 2004.

(Selv om jeg måtte dra fra Sunderland før jeg fikk tatt eksamen i det faget, men jeg fikk med meg et par obligatoriske oppgaver, ihvertfall).

Men men.

Så, jeg har ikke installert Windows på nytt, siden våren 2007, tror jeg det var.

Og jeg prøver å ta back-up av bloggen og sånn da, siden jeg har lært et par ting om datasikkerhet, på NHI osv.

At man bør oppbevare en sikkerhetskopi, et annet fysisk sted osv., enn der man har hoved datasystemet.

Dette gjelder mest for bedrifter og sånn, det vi lærte, om datasikkerhet.

Men denne teorien kan jo brukes av meg og, for å prøve å holde kontrollen.

For, han foreleseren vi hadde, i datasikkerhet.

Han var dyktig til å forklare osv.

Så det her sitter litt igjen i hue enda, selv om jeg lærte det på 90-tallet.

Så da, hvis jeg kan klare å holde oppe denne bloggen f.eks.

(Hvis den ikke blir plutselig blir slettet da).

Så kan jo jeg prøve å gi han Halvorsen litt hjelp og, siden han tydeligvis er i samme situasjon.

For hvis de får tak i han, så blir det jo enda tøffere for meg.

Så derfor publiserte jeg en e-post han sendte meg da, om noen problemer, hos SOL debattforum.

Men at moderatorene der, 'kriget' mot han Halvorsen da.

Og jeg så også, at de skrev mye stygt, om at de skulle partere han Halvorsen osv.

Jeg skal finne noe av det:

Og det vet alle i hele Norge. Jeg er jøde forresten, og jeg og noen
Mossad-partnere skal partere deg og drepe deg snart. (I den rekkefølgen, ja)


http://groups.google.com/group/no.fag.psykologi.generell/browse_thread/thread/1cde87758623e14c#

Og det er vel også av allmenn interesse, hvis det foregår sånn kriging på, man må vel nesten si offentlige debattforum, i Norge.

Så derfor syntes jeg det var greit å publisere om problemene i SOL-debatt da.

Selv om jeg da blandet meg litt inn i den saken til han Trond Halvorsen, og det han driver med.

Men, som jeg har sett på StatCounter, så virker det som at noen, i myndigheter/etterettning/etc, har meg og han Halvorsen som mål da.

Så da syntes jeg det var greit å blande meg litt opp i det han driver med da.

Siden begge tydeligvis er noe 'horn i siden', på noen mektige organisasjoner e.l., ifølge søk jeg har sett på StatCounter da.

Så derfor valgte jeg å ta med om det.

Så sånn er det.

PS 2.

Hvorfor amerikanerne vil ha ned en vanlig butikkmedarbeider, som meg?

Fordi faren min har jobbet/jobber for noe 'mafian'/CIA muligens?

Hva vet jeg.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter