Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. mars 2009

Aftenposten skremmer Ola Nordmann. (In Norwegian)



http://www.aftenposten.no/forbruker/digital/nyheter/data/article2975566.ece

Å Øst-europeere er så fæle.

Vi er heldige som bor i Norge.

Sånn prøver Aftenposten å skremme Ola Nordmann.

Men, i Oslo for eksempel, så er det så mye dritt i gatene.

Uhøflige tiggere, narkomane som går i heroinrus rundt i gatene, voldelige ungdomsgjenger og gateranere osv.

Så Oslo må nok være den værste byen i verden omtrent, på sånne ting, vil jeg si.

Noe sånt.

Og jeg tror det er mye 'mafian' og dritt, og korrupsjon, i Norge og, men det blir dekket over av myndighetene.

Jeg synes det er mye mindre bråk og tull på gatene i Liverpool enn i Oslo.

Men jeg skjønner ikke hvorfor avisene skal skremme norske folk med at det er så ille i utlandet.

Jeg tror ikke norske folk har beina på jorda i det hele tatt nå.

Dem tror Norge er mye bedre, enn det egentlig er, vil jeg si.

At folk har blitt villledet av media i Norge.

For jeg tror ikke det for eksempel er mange byer i verden, hvor omgangstonen er verre enn i Oslo.

Og den tonen må jo komme et sted fra.

Og den kommer vel fra noe motsetninger og dritt da, eller hva man skal kalle det.

Så her kan man lure på hva som foregår.

Bare noe jeg kom på nå, at jeg synes Aftenposten er hysteriske og prøver å traumatisere nordmenn, om at de må være redde for Øst-europeere osv.

Så glemmer dem at dem må følge med på folk i Norge og.

Det virker som at Aftenposten spekulerer litt her.

At norske folk skal tro at utlandet og utlendinger er så ille, at dem tror at alt er bra i Norge.

Noe sånt.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter