Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. mars 2009

Er Camilla Skriung, fra Svelvik, redaktør for studentavisa på universitetet i Oslo, illuminist? (In Norwegian)

Camilla Skriung, også kjent fra Natur og Ungdom, var i omgangskretsen til søstra mi, da hun flytta opp til meg, i leiligheten til faren min, som jeg bodde alene i, på Bergeråsen, i 1988.

Hun Camilla Skriung hadde en ung, blond venninne.

Og søstra mi sa til meg, prat med henne Erik, om hun venninna.

Men søstra mi forklarte ikke noe om hvorfor.

Jeg lurer på om Camilla Skriung er lesbisk eller bifil, også skulle de manipulere meg.

(For disse illuministene er som hekser omtrent, og kan masse svartekraft da, som folk kalte det i gamle dager.

De sier at de kan forhekse noen, så de forelsker seg, og sånn.

Dette er egentlig psykologi og sånt, som disse illuministene eller kabalistene eller hva man skal kalle disse, vet om, at de er noe slags 'hekseklubb', vil jeg si.

Så sånn er det).

Så skulle de manipulere meg til å få hun jenta tent da.

For å få henne til å bli med å ha sex med dem.

Noe sånt.

Så sånn driver disse illuministene å kødder.

Jeg tror de kødder med blonde folk.

Noe sånt.

Hvem vet.

Jeg kan sende hun Camilla Skriung en Facebook-melding og spørre om hun er illuminist.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg fant ikke Camilla Skriung på Facebook nå, så jeg sendte en e-post istedet:

 


20
March 2009


22:29


 




Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter