Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. mars 2009

Journalkontoret. (In Norwegian)

Nå ringte jeg tilbake til politiet.

For jeg syntes det her med journalkontoret hørtes så rart ut.

(Kanskje de mener at jeg er sinnsyk, siden de sier journalkontoret istedet for arkivet?)

For når jeg ringte igjen, så kalte hun det arkivet.

Men hun ville ikke gi meg telefonnummeret, for det var forskjellig person fra gang til gang, sa hun.

Så spurte jeg om det var på Sentrum eller Grønland.

Og da sa hun at 'det er ikke noe sted du kan besøke'.

Ok.

Så skrev jeg ned det, og så sa jeg, nei jeg skulle bare ha telefonnummeret.

Og da hadde hun plutselig telefonnummeret.

22669189.

Jeg får prøve å ringe de og høre hva de egentlig heter.

Vi får se.

PS.

Jeg tok visst feil der.

Journalkontoret var visst det gamle navnet dems det, mente dem.

Nå heter de dokument-senteret.

De sa at jeg skulle fått bekreftelse på anmeldelse.

Men, det har jeg ikke fått.

Så de satt meg over, ei fra Vestlandet og ei som het Ellen, til Sentrum.

Og da fikk jeg prate med ei som het Anja på etterforskning.

Og hun skulle ringe meg tilbake angående hvorfor jeg ikke hadde fått svar.

Så får vi se hva som skjer.

PS 2.

Nå ble jeg litt bekymra for hun unge dama fra Vestlandet hos politiet.

Hun virka litt usikker, og visste ikke om St. Hanshaugen hørte til Majorstua eller Sentrum politistasjon.

Og hun måtte spørre en som het Ellen, om e-postene.

Og jeg spurte om de holdt til i 2. etasje på Grønland.

Men det hadde hun ikke lov å si.

Det minner om Arvato, vi hadde ikke heller lov å si at vi holdt til i Liverpool.

Er det noe 'mafian' hos politiet eller?

Og hun vestlandsdama skal de bruke som noe hore da sikkert?

For det helt klart at disse sitter et sted.

Og de ville såvidt gi meg telefonnummeret, på 22669050.

Så sa de at det var forskjellige folk der fra gang til gang.

(Akkurat som at de ikke hadde et telefonnummer til avdelingen).

Og så sa de at dette ikke var et sted det var mulig å besøke.

Men det er helt klart at de må sitte på et kontor et sted de og.

Her var det merkelig, syntes jeg.

Jeg synes det her minte om Arvato.

Her er det nok noe mafian, som har hun vestlandsdama som hore, i politiet, vil jeg tippe.

Eller som kanskje planlegger å ordne det sånn.

Noe sånt.

Så sånn er det.

Ihvertfall lurer jeg på om det kan være sånn(?)

Hvem vet, det er mye rart, isåfall, det må man si.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter