Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 16. mars 2009

Mafian, bafian. (In Norwegian)

Jeg tror det kanskje kan ha skjedd noe, at noe 'mafian' ble tatt ned, eller noe, da jeg ringte til politiet i Norge anonymt, i 2006?

Blant annet fordi de Randstand-damene smilte sånn til meg, uten noen forklarlig grunn.

Og masse damer satt seg ved det samme bordet som meg, på jobben, selv om jeg ikke prata til dem engang.

For jeg var litt bekymra for det her 'mafian'-greiene.

Så sånn var det.

Og ei ung, pen svensk jente dukka opp der og.

Ei som jobber på den nye jobben som det virker som at jeg blir manipulert inn i nå.

Og om hun da visste noe om hva som foregikk, med at noe 'mafian' hadde blitt tatt ned osv.

Men, så satt jo bare jeg der, og pratet ikke med noen.

For jeg ville være ansvarlig, og ikke dra noen damer inn i det her 'mafian'-greiene.

Men da jeg var i møte, på Walton Lane politistasjon, i 2007, var det vel.

Så sa han Smythe der, at den neste jeg skulle prate med var Baines, på Copperass Hill.

Men han sa feil.

De holdt ikke til der.

Men det var en på Arvato, som het Baines.

Og Copperass, det blir jo copper-ass.

At Baines på Arvato, var politi, og et rasshøl.

Så sånn var det.

Og det kan stemme, for som jeg skrev i et referat fra Arvato, om da Baines fulgte etter meg hjem fra jobben.

Da fulgte jeg etter han, og konfronterte han, eller jeg spurte ihvertall om han var han fra Arvato, og han sa ja.

Og da gikk jeg på Tesco, og en butikk til vel.

Og på vei tilbake hjem, så bråbremsa en politibil, som kom i full fart, rett ved siden av meg, i Victoria St., tror jeg.

Så om det var pga. episoden med Baines.

Så da var det nok sånn, at politiet, som jobba på Arvato, inngikk en avtale med hun svenske jenta.

At politiet skulle få bruke henne som hore, (siden jeg bare satt der som en nerd, siden jeg bare hadde hørt at jeg var forfulgt av noe 'mafian', men ikke skjønte hva det betydde).

Så hun ble nok hore for noe politi eller noe lokal mob.

Men så brukte de meg til å holde henne varm da.

For jeg oppførte meg alltid bra.

Men så, en dag, så løy hun line-manageren min meg opp i tryne.

Og da så hun jenta at jeg var litt sinna.

Hun kan kanskje ha vært sent som unnskyldning, f.eks. fra noe muslimsk 'mafian', som har etterfulgt meg, ved en feiltagelse?

Og da ble hun redd, fordi hun ble hore med politiet eller lokal mob, istedet.

For hun trodde ikke at jeg kunne bli sinna, sånn som jeg ble på hun line-manageren.

Og så ble hun hjemme fra jobben.

Og nå, så skal noen manipulere meg, enten lokal mob, eller politi.

Til å begynne på samme jobben igjen, for at jeg skal holde henne varm, siden hun begynner å gå litt tørr for dem, når dem bruker henne som hore.

Derfor er den eneste jobben jeg har hatt sjangs på å få, etter å ha søkt over 50 jobber vel.

Det er akkurat der hvor noen gamle kolleger jobber da.

Og derfor har også eiendomsfirma begynt å mase.

At jeg må betale dobbe leie og sånn nå da, visstnok.

For ellers så kommer aldri det jeg skylder til å bli betalt tilbake.

Det er fordi at man ikke ønsker at jeg skal ha så mye penger, for jeg kommer jo til å få mer penger, i en jobb.

Men da vil de ha mer leie, de vil ikke at jeg skal få kontroll på livet mitt.

Så her henger det sammen.

Spørsmålet er bare hvem som står bak, lurer jeg på.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter