Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 19. mars 2009

Nå ringte jeg Irene Ottesen. (In Norwegian)

Irene huska ikke at hun og Arne Risnes hadde spurt meg i bilen, etter møte på Sinsen, om David Hjort brukte narkotika.

Irene syntes at jeg huska så mye og at det var spesielt.

Jeg skjønner det er jantelov i Norge, hvis det ikke er lov å ha god hukommelse.

Da vi prata sammen så huska hu Irene, at vi hadde svømt, over ei elv, når vi var på raftingtur med distriktet til PØF. (Per Øivind Fjellhøy).

Og da tilta Irene, hu ville ikke ha hue under vann.

Så hu boikotta raftingturen, og begynte å grine omtrent og var helt utafor, og vassa i land.

Jeg spurte om hu ikke var oppvokst i Tønsberg, ved vannet.

Men hu var oppvokst i innlandet først, sa hu.

Jeg spurte om det var i Brunstad, i Andebu. (Ved det Smiths venner-greiene).

For jeg vet at Irene har hatt en lignende oppvekst av meg, fortalte hu da vi jobba på Rimi Bjørndal.

At hu ikke hadde noe foreldre, eller noe.

Og hu hadde visst flytta mye rundt, under oppveksten.

(På samme måte som mora mi og stefaren min gjorde).

Jeg lurer noen ganger på om Irene kan være i det programmet, som han Illuminati-avhopperen prater om.

For Illuminati-ofre i Norge.

Det lurer jeg på.

Irene jobba visst på Nille nå, på vestkanten sa hu.

Hu ville egentlig ikke at jeg skulle skrive private ting.

Men det har aldri vært noe privat mellom oss.

Jeg spurte henne om hun var sammen med Arne Risnes, for de var nesten som et slags radar-par nesten, noen ganger, husker jeg.

Men de var visst bare veldig gode venner.

Men men.

Så hva det er med henne.

For hun tror jeg ikke er noe vanlig person, så og si, hvis jeg skal gjette.

Det var ingen av de andre som fikk sjokk av å svømme noen meter i den elva, ihvertfall.

Så jeg lurer på om hun kan være med på det Illuminati-programmet muligens.

Til myndighetene visstnok.

Her er det nok muligens noe muffens.

Vi får se.

Jeg skal se om jeg finner link til det han Illuminati-avhopperen skrev om.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her var det sitatet:

In Norway the sects and all the various cults are so powerful that the government as even created a special society to deal with the victims of the many abuses that take place.

http://www.illuminati-news.com/2006/1213a.htm

PS 2.

Jeg nevnte også det til Irene, om den vareboka som forsvant fra Rimi Nylænde, til Rema, i 1994, med hun assistent Hilde der.

Så sånn var det.

PS 3.

Hun begynte å grine skikkelig, mener jeg å huske nå, at Irene gjorde, på den raftingturen med PØF, høsten år 2000, var det vel.

At hu ble rød i tryne og grein med åpen munn vel, som en unge omtrent.

Noe sånt.

Så det var rimelig merkelig.

Det er ikke vanlig for en voksen person å miste så beherskelsen, vil jeg si.

Og Irene har alltid kontrollen, vil jeg si.

Så her var det noe traumer, som plutselig kom til overflaten.

Noe sånt.

PS 4.

Jeg husker da jeg jobba som låseansvarlig på Rimi Bjørndal nå.

I 2002, må det ha vært.

Ved juletider.

Da fikk jeg gavekort fordi jeg hadde jobba 10 år i Rimi.

Gavekort på 500 kroner, var det vel.

Og da ble Irene misunnelig, husker jeg.

Enda hun var butikksjef, og vel måtte hatt den bra lønna.

Men det husker jeg at jeg har lurt på.

Hvor Irene gjorde av alle penga hun fikk som butikksjef.

Men det er ikke min business da.

Men når Irene hadde ferie, sommeren 2002, og jeg jobba som ansvarlig på Rimi Bjørndal da.

Da måtte jeg mate kattene hennes, hver dag etter jobben.

Så da kunne jeg se på DVD-ene hennes sa hun.

Og da hadde hun fin sånn, hva heter det, sånn TV som er ekstra brei iforhold til høyden.

Jeg husker ikke hva det heter jeg.

Men det heter vel noe.

Så sånn er det.

Bare noe jeg kom på.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter