Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. mars 2009

Ringte Rimi. (In Norwegian)

Nå ringte jeg Rimi.

På 23055000.

Og nå er det sånn, at man kommer til det sentralbordet som er ledig.

Enten til Sinsen, eller Narvik(!)

Og jeg ringte noen ganger nå, for jeg glemte å spørre om direktenummer osv.

Og hun jeg prata med på Sinsen, hun bare la på, uten å si hadet(!)

Fytte katta for mangel på folkeskikk.

Hun var uhøflig også.

Jeg sa at jeg glemte å spørre om e-post adressen, så jeg fikk våkne litt.

Og da gossa hun seg, og sa at jeg hadde nettopp våkna.

Og så la hun på.

Er det noe å lage morsomheter av det da.

Skjønner de ikke at grunnen til at jeg likte å ha seinvakter, når jeg jobba på Rimi, var at jeg var så overarbeida, så jeg måtte ha seinvakt for å komme til kreftene.

Samtidig som at det var så mye stress på jobben, at jeg måtte roe det ned, før jeg dro på jobben, så jeg fikk ikke sove tidlig på kvelden.

Men at man skal få det slengt i trynet, når man ringer sentralbordet på Sinsen(!)

Nei, ærlig talt, det var litt vel uhøflig syntes jeg.

Så en advarsel mot ICAs hovedkontor på Sinsen, de har glemt bort litt av folkeskikken tror jeg.

Så sånn er det.

Mens i Narvik så var de hyggelig og høflige, så ros til de, for der var det bra oppførsel.

Bare for å ta med det og.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter