Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 2. mars 2009

Someone wanted me to describe the document 'Ipcc Appeal Email 5' on Scribd


Someone wanted me to describe this file.

I have an employment-case, against Bertelsmann Arvatos Microsoft Scandinavian Product Activation.

There were so many problems there, with young women being controlled like slaves by other employees, and young women suddently being home sick, and not returning, and some Scandinavian women only working one day a year, and being sick the rest of the year.

So I feared that some of these women were under 'mafia-control', or something like this.

And there was also a lot of bullying from managers, and the company used illigal management-methods, reinforcement, that I think is meant to be used only for training dogs and other animals, and not at work.

The Police also started bullying me, and told lies, and sent me a letter calling me 'Miss Erik Ribsskog', etc.

So I reported the Merseyside Police, to the IPCC, with 18 complaints about misconduct.

The Police claimed that the complaint didn't have any claims of misconduct, or what the term they used was.

So this file is my appeal, to the IPCC.

The complaint was upheld, so the IPCC belived my version and not the Police's.

Please just contact me if I should explain more, I'm trying to whistleblow about this case, since now, neighter the employment-case or the Police-complaint case is going anywhere.

Sincerely,

Erik Ribsskog


http://www.scribd.com/doc/12905379/Ipcc-Appeal-Email-5

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter