Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 23. mars 2009

StatCounter johncons web: Et rush på johncons web igår. (In Norwegian)




Nå har jeg også StatCounter på johncons web.

(http://johncons.angelfire.com/)

Igår så gjorde jeg om på designen på menyen.

Men jeg var litt trøtt, så det er noe bug der.

Men jeg rota litt, så jeg annonserte her på bloggen igår, om ny design på webstedet.

(En post jeg fjerna igjen nå, siden det er problem med bug, som jeg må prøve å finne).

Men det som skjedde var at et lite rush med folk, (iforhold til vanlig trafikk på det webstedet), dukket opp igår.

Og nå kan man se, at de med Mac-en, som skrive tullemeldinger som snappes opp av StatCounter på bloggen.

De skriver ikke fra Fornebu, som jeg fikk opp på en IP-search en gang.

Neida, de skriver fra Bergen.

Og noen i det rushet skriver fra Grimstad, Hamar og Tromsø.

Kan dette være folk som kontrollerer de jentene som jobba på Arvato f.eks.?

Bergen: Vivian Steinsland.

Grimstad: Marianne Hoeksås.

Tromsø: Kristine Hansen.

Hamar: Karianne??

Hva vet jeg.

Men det kan kanskje være en mulighet.

At dette er et slags 'mafian'-nettverk, siden alle dukket opp omtrent samtidig, mellom klokken 22 og 24, i går kveld.

(Dette kan være i forbindelse med Toska/Nokas-saken.

For hun fra Grimstad, Marianne, hun sa hun var venninne med datteren til han bokseren(?) som var med på Nokas-ranet.

Og at han hadde sagt at det var for å ha noe fortelle til barnebarna.

Men datteren var nedfor, for hun syntes ikke dette med Nokas-ran var noe særlig.

Husker jeg hun Marianne sa).

Så her er det noe nettverk.

Og de tuller med meg.

Så her er det obs, obs, for noe 'mafian'.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter