Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 8. mars 2009

StatCounter: Noen søker på 'bra at du har begynt å sjekke søk igjen, ribsskog!', på Google. (In Norwegian)



http://www.google.com/search?hl=no&client=safari&rls=nb-no&q=bra%20at%20du%20har%20begynt%20å%20sjekke%20søk%20igjen,%20ribsskog!&btnG=Søk&lr=

PS.

Ja, selv om jeg ikke skjønner helt hvorfor folk ikke heller sender e-post, til eribsskog@gmail.com.

Men, det kan jo være at politiet, som jo visstnok tror at de eier meg, overvåker e-post trafikken min.

Det var jo noen som gjorde et poeng av, i en kommentar, om jeg lurte på hvorfor jeg fikk så få kommentarer på bloggen.

Så her kan det være noe tullings av politiet.

Det er mulig.

Men men.

Det er også noen som prøver å tullesøke, sånn at de som prøver å sende meldinger til meg på Google, skal drukne i tullesøk.

Jeg skal forklare hva jeg mener.

PS 2.

Her er noen av dagens 'tullesøk':




PS 3.

Og jeg er en normal og oppegående person, som har aldri har gjort noe galt.

Politiet, eller andre, har ikke noe rett til å kødde med meg på denne måten.

Jeg har også overhørt at, sommeren 2007, at 'the only thing they are afraid of now, is if he kill a cop'.

Så her er det tydeligvis et nett som har blitt spunnet.

Av noe Illuminati, eller lignende.

Som kontrollerer Norge og Storbritannia.

Aviser og media og alt.

Så her er det noe søppel, i verden, vil jeg si.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter