Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 21. mars 2009

StatCounter: Noen søker på '-plastbestikk, ribsskog?', på Google. (In Norwegian)




http://www.google.com/search?hl=no&client=safari&rls=nb-no&q=-plastbestikk,%20ribsskog%3F&btnG=Søk&lr=

PS.

Det kan jeg forklare.

Det er fordi, at som jeg har forklart her, så virker det som, for meg, at jeg blir tulla med av noe overvåkingspoliti, eller noe:

http://johncons.angelfire.com/overv_kingspolitiet.html

Og, jeg har også bare blitt kødda med, av Merseyside-politiet, etter at jeg har startet en sak mot Bertelsmann/Microsoft, (som det skal stå om i noen av de siste filene opplastet av meg, på denne siden):

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

Og jeg tror også at politiet, må det vel være, for tullinga er så organisert, så jeg kan ikke skjønne hvem andre det kan være.

Jeg tror at noe 'mafian' eller Illuminati, har blitt avslørt, på Arvato, men at politet driver å dekker over det, og later som at ikke noe har foregått.

Også driver de å kødder rundt med meg, og hindrer meg i å få rettighetene mine eller en jobb hvor jeg ikke må slave meg ihjel, for veldig lav betaling, for eksempel.

(At de overvåker telefon og internettforbindelse, og tuller med de jeg kontakter da.

Noe sånt).

Og noe av tullingen er nok gjennom eiendomsselskapet.

En gang, så hadde jeg lagt en konvolutt med husleia, inn i postkassa til eiendomsselskapet, (som går inn i lokalene deres, altså er murt inn omtrent).

Og da ringte jeg mandagen etter, og da sa hun dama, på telefonen, at jeg ikke måtte legge pengene i den postkassa, 'because of the children', eller noe.

Altså at noen barn da ville få tak i pengene, i postkassa deres.

Det er jo bare tull.

Jeg vet ikke om det var at de skulle insinuere, på noe 'mafian'-måte at jeg skulle være pedofil, eller noe?

Eller om de bare skulle fucke meg opp?

Det driver de med ihvertfall, å skal fucke meg opp.

Fordi varmtvannsberederen, den ble ødelagt for over et år siden.

Men eiendomsfirma nekter å fikse den.

De sier de skal fikse den, men det kommer aldri noen å gjør jobben.

Så her er det noe 'mafian' eller noe 'mafian'-politi, vil jeg si.

Og det samme med vaskemaskinen.

Den gamle har streika nå, men de vil ikke sette inn ny.

Og jeg blir tulla med, og noen har satt opp en hatblogg mot meg, så jeg får ikke noe jobb.

Så jeg har nesten ingen penger.

Jeg har ingen familie eller venner jeg kan stole på.

Så jeg er helt i myndighetens makt.

Og de kødder så mye med meg, at jeg ikke kan få meg jobb, og ikke har noe mer penger nå.

Så jeg er helt i eiendomsfirmaets hender.

Og de nekter å fikse varmtvannsberederen.

Så jeg har bare varmtvann i dusjen, som har egen elektrisk oppvarming av vannet.

Men jeg gidder ikke å bære det vannet inn på kjøkkenet.

Det blir for mye styr.

Og med bare kaldt vann, så er det ikke så artig å ta oppvasken.

Om vinteren og sånn, så er det kaldt i England, for husene er nesten alltid dårlig isolerte.

Og jeg har ikke så mye penger, så jeg kan ikke la varmen stå på om natta f.eks., så særlig høyt.

Så jeg bare bruker engangsbestikk, så lenge jeg ikke har varmtvann på kjøkkenet.

Og engangskopper og engangstallerkener.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter