Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. april 2009

Gregussen er visst en russer, visstnok. (Men dette bør nok dobbeltsjekkes). (In Norwegian)




Google Mail - Tulla med av Gregussen på johncons-blogg










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Tulla med av Gregussen på johncons-blogg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Apr 10, 2009 at 8:10 AM




To:
Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>






Ok,



men hvorfor vil han angripe meg, som er i utlandet, og si han er i mafian?



Hvilken organisasjon er vedkommende i, vet du det?



Og du, hvorfor skriver du på bokmål, du som er målmann?



Og russisk?



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2009/4/10 Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>:

> Han tuller ikke. Han er dødsens alvorlig. Han er ute etter oppmerksomhet om

> seg selv - og sitt venstreradikale idiosynkrasi. Spør Olav Torheim. Han

> kjenner ham enda bedre.

>

>

>

> Den 10. april 2009 09:05 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:

>>

>> Ok,

>>

>> men hvorfor vil denne personen, (og flere), tulle med deg og meg, osv.

>>

>> Han sier han er i noe 'mafian'.

>>

>> Jeg blir tullet med mye, av myndighetene osv.

>>

>> Er dette noe med CIA eller katolikker, eller hva er det?

>>

>> Kan jeg publisere disse e-postene på blogg?

>>

>> Med vennlig hilsen

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>>

>> 2009/4/10 Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>:

>> > Gregussen er etter alt å dømme en person som heter Sergej Alexander. Han

>> > studerer ved UIO som evighetsstudent - og det har av ulike kilder vært

>> > hevdet at han har mentale problemer, uten at jeg kan verifisere dette.

>> > Da han studerte ved NTNU - levde han på babymat.

>> >

>> > Den 10. april 2009 08:00 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>> > følgende:

>> >>

>> >> Hei,

>> >>

>> >> jeg blir tulla med av en som heter Gregussen, som jeg ser også henger

>> >> ut deg, på johncons-blogg:

>> >>

>> >>

>> >>

>> >> http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/normal-guy-from-countryside.html#comments

>> >>

>> >> Vet du om dette er en ekte person, eller hva er det som foregår?

>> >>

>> >> Med vennlig hilsen

>> >>

>> >> Erik Ribsskog

>> >

>> >

>> >

>> > --

>> > Vyrdsamt/Sincerely/Искренне ваш

>> > \Lars-Toralf Storstrand

>> >

>> > «Den som er viljug til å ofra fridom for tryggleik, fortener korkì det

>> > eine

>> > held det hitt. »

>> > «Anyone That Is Willing To Sacrifice Freedom For Safety Deserves

>> > Neither»

>> > «Любой, Который Желает Обменивать Свободу На Безопасность, Не

>> > заслуживает Ни

>> > одного»

>> > -Benjamin Franklin / Бенджамин Фрэнклин

>> >

>> >

>

>

>

> --

> Vyrdsamt/Sincerely/Искренне ваш

> \Lars-Toralf Storstrand

>

> «Den som er viljug til å ofra fridom for tryggleik, fortener korkì det eine

> held det hitt. »

> «Anyone That Is Willing To Sacrifice Freedom For Safety Deserves Neither»

> «Любой, Который Желает Обменивать Свободу На Безопасность, Не заслуживает Ни

> одного»

> -Benjamin Franklin / Бенджамин Фрэнклин

>

>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter