Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 16. april 2009

Han der jævla nederlenderen driver å tuller med meg enda, tror jeg. Nå får han snart gi seg her, synes jeg. (In Norwegian)




Google Mail - STAATSLOTERIJ.NL : EMAIL NOTICE










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




STAATSLOTERIJ.NL : EMAIL NOTICE











widexhkh@netvigator.com
<widexhkh@netvigator.com>



Thu, Apr 16, 2009 at 3:17 PM




To:
fran13@cox.net






STAATSLOTERIJ.NL : EMAIL NOTICE

Gerard Scholtestraat 12

3035 SP Den-Haag

The Netherlands



REFERENCE NUMBER: 9122/44/NE



Attn:   Lucky Email Bearer,

Your email address has won ?550,000:00 Euro (Five Hundred and Fifty Thousand Euros) in our STAATSLOTERIJ.NL Email Promo held on the 13th of April 2009. Subsequently, your email attached to:

REFERENCE NUMBER: 9122/44/NE

TICKET NUMBER: 44553/243

BATCH NUMBER: 7699/09/BV

All participants were selected through a computer ballot system drawn from over 1.000.000 individual email addresses from Middle East, Asia, and Africa, Canada, Europe North and South America, Oceania and all around the world. To file for your claim, please contact our Claims Department.

Mr. Alex Manolo {Claims Processing Manager) Tel: 31 612 167 193

Reply Emails: infostaatsloterij2009@gmail.com

Warning: Your winning prize becomes void and subject to rollover after ten (10) working days prior to notification dates.

Congratulations once again from our members of staff and thank you for being part of our promotional program.



Yours Sincerely

Ainoha Paloma

STAATSLOTERIJ.NL



NOTE: ALL Reply Emails: infostaatsloterij2009@gmail.com

CONFIDENTIALITY NOTICE:  This electronic mail message and any attachment hereto may contain confidential information of STAATSLOTERIJ.NL, Incorporated and is intended for the personal and confidential use of the designated recipient(s) only.  If you are not the intended recipient (or responsible for delivering the message to the intended recipient), you have received this message in error and any review, distribution, or copying of this message or any attachment hereto is prohibited.  If you have received this message in error, please promptly notify the sender and permanently delete it from your computer.













PS.

Da må vi ha litt mer Team Antonsen igjen, synes jeg:








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter