Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. april 2009

Her kan man se litt om hvor korrupte disse landa som England, Tyskland og USA er. (In Norwegian)




Google Mail - Vedlegg/Fwd: Anmeldelse av advokatbyrået Moorcrofts, i Liverpool, for 'mob'-virksomhet










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Vedlegg/Fwd: Anmeldelse av advokatbyrået Moorcrofts, i Liverpool, for 'mob'-virksomhet











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Apr 9, 2009 at 12:56 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Her er linken med brevet fra Moorcrofts, og min klage:



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/10/resolution-form.html



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/4/9

Subject: Anmeldelse av advokatbyrået Moorcrofts, i Liverpool, for

'mob'-virksomhet

To: post.oslo@politiet.no





Hei,



jeg sender dette til dere, for det Merseyside-politiet, det stoler jeg

ikke noe på.



Men her er det snakk om at et advokatbyrå, i Liverpool, driver å

ødelegger ryktet mitt.



De skriver at jeg har plaget en som jobber hos dem, og insistert i å

prate med henne.



Nei, hun var kontaktpersonen min.



Og de skriver at hun hadde sagt at en annen der var den passende

personen for meg

å prate med.



Men det hadde hun ikke gjort klart, det var sånn, at hvis de tok

saken, så skulle den

personen ta saken.



Men dette var ikke avgjort.



Det som skjedde, var at de la på, under en telefonsamtale.



Og kontoret deres er rett borti gata her, så da gikk jeg bort på

kontoret, for jeg ville

ikke være uhøflig, siden dette var om en viktig rettsak, mot

Bertelsmanns Microsoft

skandinaviske produkt-aktivering, her i Liverpool.



Så dette var mob-virsomhet, er klart for meg.



Og dette har fortsatt gjennom systemet, det samme greiene i the Law Society og

hos the Legal Services Ombudsman.



Så her har nok etterettning, eller noe, motarbeidet min arbeidssak.



Og hvorfor det?



Jo, fordi det er det store firmaet Bertelsmann i Tyskland og det store

firmaet Microsoft,

i USA, som er mine motparter.



Og hva skjer da?



Joda, da herjer disse store firmaene og sikker USA og Tysklands

etterettningsorganisasjoner

fritt mot meg.



Så her er mine rettigheter null verdt, mot disse storkaptialistene,

som ikke bryr seg om hva som

er rett eller galt, men bare kjøper eller bestikker, eller hva de driver med.



Så her er det fy skam til Bertelsmann og Microsoft.



Og politiet i England er like korrupte, så jeg sender dette til Oslo.



Så sånn er det.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter