Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. april 2009

I've found out that I need to have a policy almost, towards e-mails like these, or else it can get to tirering




Google Mail - Ewans is being threatened?










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Ewans is being threatened?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Apr 10, 2009 at 12:09 AM




To:
"A Common Guy a.common.guy" <a.common.guy@gmail.com>






Hi,



I don't want anonymous e-mails about personal stuff, I've decided now.



So please eighter write with your name or send some files etc.



But not anonymous corresponendence about personal stuff please.



Sincerely,



Erik Ribsskog



On Thu, Apr 9, 2009 at 10:46 PM, A Common Guy a.common.guy

<a.common.guy@gmail.com> wrote:

> Ewans told you the truth initially, but he seems to have been contacted by

> some of your enemies and "persuaded" into telling you lies. Perhaps they are

> threatening him. They want you to return to Norway for "treatment".

> http://www.debianhelp.org/node/9505

>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter