Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 16. april 2009

Jeg mottok et trusselbrev-aktig brev, her om dagen, som jeg sendte til politiet i Oslo, siden jeg har hatt noen problemer med politiet her i byen. (N)




Google Mail - Anmeldelse av trussel-brev










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trussel-brev











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Apr 16, 2009 at 11:59 AM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,



jeg har sendt dere mange anmeldelser, de siste månedene, (som dere

ikke har gjort noe med).



Men jeg prøver likevel igjen, for noe synes jeg at jeg må gjøre, i

forbindelse med ting som dette:



I forgårs så mottok jeg et rart brev, som jeg må tolke som et

trusselbrev, tror jeg, her i Liverpool



Jeg har mistet litt av tilliten til det lokale politiet, dessverre, så

jeg sender dette til Oslo, siden det

var i Oslo, som jeg bodde, de fleste av de siste årene jeg bodde i Norge.



Så jeg håper dette er iorden!



Og jeg ønsker også gjerningsmannen tiltalt og straffet, som jeg har

blitt opplyst at man skal skrive.



(Men jeg skjønner ikke helt hvem dette kan være fra.



Jeg kan ikke si at jeg kjenner noen i Liverpool bra nok, til at det

kan være fra de, bortsett fra at jeg

kjenner jo noen tidligere kollegaer og bofellesskap-venner, eller 'venner'.



Men jeg kan ikke si at jeg egentlig skjønner hvem dette kan være fra).



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





4 attachments
img199.jpg
1020K
img200.jpg
1036K
img201.jpg
2156K
img202.jpg
1433K








PS.

Her er vedleggene:









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter