Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. april 2009

Job-seeking in England: Now Language is Everything offered me to take calls, since I didn't want to do translation-work for below my minimum-rate. Hm.




Google Mail - From Sue at Language is Everything










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




From Sue at Language is Everything











Sue Daddy
<sue@languageiseverything.com>



Wed, Apr 8, 2009 at 11:03 AM




To:
eribsskog@gmail.com






Good morning Erik

I have spoken with my colleague Steph this morning.    Would you be at

all interested in working with us as a telephone interpreter?  We are

very busy in this particular area.





The telephone interpreting is for one of our customers.

We take the calls at the end of every month



The calls would be during the hours os 08.30 to 17.30 and are for the

Esso company.



This is when our clients customers get their posters and leaflets for

the garage forecourt promotions, you know the sort, fill up and get free

wine glasses etc.  We take  the calls requesting more info, posters and

whatever .







If you had a spare hour or a day off, or if you could take calls whilst



at work, we could tick you in on our system as being available



The calls would be a regular thing at the same monthly intervals Would



you be at all interested?



I have attached a glossary of terms used regarding the calls, and the

payment is 50 pence per minute per call.

This is an on going regular request for this client.



Many thanks for your time Erik

Best regards

Sue



Sue Daddy

Operations Team



Language is Everything Ltd

EITI House

Bridgegate

Howden

DN14 7AE



Freephone: 0800 731 7878



Tel: 01430 435300

Fax: 01430 435301



www.languageiseverything.com





Privileged/confidential information may be contained in this e-mail and

is intended only for the use of the addressee. If you are not the

addressee or the person responsible for delivering it to the person

addressed, you may not copy or deliver this to anyone else. If you

receive this e-mail by mistake, please notify us immediately by

telephone. Thank you



Language is Everything Ltd registered in England and Wales No: 03464388







OSA Item Glossary of Terms.pdf
216K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter