Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. april 2009

Lukter det litt av amerikanera tro? Jeg synes den her kom dagen etter at jeg sendte dem e-post. (In Norwegian)




Google Mail - Autoreply from U.S. Embassy London, Special Consular Services Unit










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Autoreply from U.S. Embassy London, Special Consular Services Unit











SCSLondon
<SCSLondon@state.gov>



Thu, Apr 9, 2009 at 11:50 AM




To:
eribsskog@gmail.com








AUTOMATED REPLY: This is an automated response to acknowledge receipt of your email. This email address is for inquiries regarding American citizens ONLY. We will be responding to your inquiry shortly.


We cannot answer inquiries regarding visas for non-American citizens wishing to travel to the United States. We also cannot answer inquiries regarding legal permanent resident status in the United States ("green cards"). For information about visas or LPR status, please call 09042-450-100 from within the UK (calls to this line are charged at £1.20/min from BT landlines; some mobile and network providers may charge more) or 1-866-382-3589 from within the United States (callers are charged a fixed rate of $16 for up to seven minutes which is payable by credit card - Visa, MasterCard, American Express only). You can also check our website at http://london.usembassy.gov for additional information.











PS.

Nei, det var samme dagen.

(Jeg sjekka nå).

Det er bare jeg som har dårlig døgnrytme.

Jeg synes amerikanerne var så snobbete, siden de bare ville ha e-poster fra amerikanske borgere.

Men det var visst om amerikanske borgere, husker jeg nå.

Så sånn var det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter