Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. april 2009

'Mafian' er visst noe katolske greier(?) (In Norwegian)




Google Mail - Tulla med av Gregussen på johncons-blogg










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Tulla med av Gregussen på johncons-blogg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Apr 10, 2009 at 8:18 AM




To:
Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>






Ok,



det var nyttig informasjon.



Jeg har hørt at Jens Christian Hauge bygget opp og ledet en norsk

mafia etter krigen, forresten.



(Jeg fikk høre at min morfar, Johannes Ribsskog, la seg ut med eliten

i AP, og ble etterfulgt av disse).



Er det den samme mafian, i USA og Italia, vil du si?



Har disse også det samme akronymet?



Jeg hørte også at Hauge hadde forbindelser med Illuminati, uten at jeg

vet hvordan jeg skal koble dette,

men jeg mistenker at jeg har slike folk i familien.



Hvordan kan han Sergej Alexander være evighetsstudent, med dagens regler.



Mister man ikke studielånet hvis man er mer enn et år forsinket?



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2009/4/10 Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>:

> Jeg kan skrive på bokmål, så vel som på nynorsk. Russisk fordi min kone er

> russisk. Hvorfor han skriver at han er i mafiaen aner jeg ikke, bortsett fra

> at mafiaen var/er en katolsk-sosialistisk terrororganisasjon, der MAFIA er

> et akronym som betyr: Mazzini Autoriserer Utpressing, Ildspåsettelse og

> Knivstikking (Mazzini Autorizza Furti Incendi Avvellenamenti) Unnskyld meg

> om italiensken er feilstavet.

>

> Epostene er private.

>

>

> Den 10. april 2009 09:10 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:

>>

>> Ok,

>>

>> men hvorfor vil han angripe meg, som er i utlandet, og si han er i mafian?

>>

>> Hvilken organisasjon er vedkommende i, vet du det?

>>

>> Og du, hvorfor skriver du på bokmål, du som er målmann?

>>

>> Og russisk?

>>

>> Med vennlig hilsen

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>> 2009/4/10 Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>:

>> > Han tuller ikke. Han er dødsens alvorlig. Han er ute etter oppmerksomhet

>> > om

>> > seg selv - og sitt venstreradikale idiosynkrasi. Spør Olav Torheim. Han

>> > kjenner ham enda bedre.

>> >

>> >

>> >

>> > Den 10. april 2009 09:05 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>> > følgende:

>> >>

>> >> Ok,

>> >>

>> >> men hvorfor vil denne personen, (og flere), tulle med deg og meg, osv.

>> >>

>> >> Han sier han er i noe 'mafian'.

>> >>

>> >> Jeg blir tullet med mye, av myndighetene osv.

>> >>

>> >> Er dette noe med CIA eller katolikker, eller hva er det?

>> >>

>> >> Kan jeg publisere disse e-postene på blogg?

>> >>

>> >> Med vennlig hilsen

>> >>

>> >> Erik Ribsskog

>> >>

>> >>

>> >> 2009/4/10 Lars-Toralf Storstrand <lars@storstrand.no>:

>> >> > Gregussen er etter alt å dømme en person som heter Sergej Alexander.

>> >> > Han

>> >> > studerer ved UIO som evighetsstudent - og det har av ulike kilder

>> >> > vært

>> >> > hevdet at han har mentale problemer, uten at jeg kan verifisere

>> >> > dette.

>> >> > Da han studerte ved NTNU - levde han på babymat.

>> >> >

>> >> > Den 10. april 2009 08:00 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>> >> > følgende:

>> >> >>

>> >> >> Hei,

>> >> >>

>> >> >> jeg blir tulla med av en som heter Gregussen, som jeg ser også

>> >> >> henger

>> >> >> ut deg, på johncons-blogg:

>> >> >>

>> >> >>

>> >> >>

>> >> >>

>> >> >> http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/normal-guy-from-countryside.html#comments

>> >> >>

>> >> >> Vet du om dette er en ekte person, eller hva er det som foregår?

>> >> >>

>> >> >> Med vennlig hilsen

>> >> >>

>> >> >> Erik Ribsskog

>> >> >

>> >> >

>> >> >

>> >> > --

>> >> > Vyrdsamt/Sincerely/Искренне ваш

>> >> > \Lars-Toralf Storstrand

>> >> >

>> >> > «Den som er viljug til å ofra fridom for tryggleik, fortener korkì

>> >> > det

>> >> > eine

>> >> > held det hitt. »

>> >> > «Anyone That Is Willing To Sacrifice Freedom For Safety Deserves

>> >> > Neither»

>> >> > «Любой, Который Желает Обменивать Свободу На Безопасность, Не

>> >> > заслуживает Ни

>> >> > одного»

>> >> > -Benjamin Franklin / Бенджамин Фрэнклин

>> >> >

>> >> >

>> >

>> >

>> >

>> > --

>> > Vyrdsamt/Sincerely/Искренне ваш

>> > \Lars-Toralf Storstrand

>> >

>> > «Den som er viljug til å ofra fridom for tryggleik, fortener korkì det

>> > eine

>> > held det hitt. »

>> > «Anyone That Is Willing To Sacrifice Freedom For Safety Deserves

>> > Neither»

>> > «Любой, Который Желает Обменивать Свободу На Безопасность, Не

>> > заслуживает Ни

>> > одного»

>> > -Benjamin Franklin / Бенджамин Фрэнклин

>> >

>> >

>

>

>

> --

> Vyrdsamt/Sincerely/Искренне ваш

> \Lars-Toralf Storstrand

>

> «Den som er viljug til å ofra fridom for tryggleik, fortener korkì det eine

> held det hitt. »

> «Anyone That Is Willing To Sacrifice Freedom For Safety Deserves Neither»

> «Любой, Который Желает Обменивать Свободу На Безопасность, Не заслуживает Ни

> одного»

> -Benjamin Franklin / Бенджамин Фрэнклин

>

>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter