Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 20. april 2009

Mer om tradisjonelle muslimer. (In Norwegian)




http://www.dagbladet.no/2009/04/19/nyheter/stortingsvalget_2009/politikk/innenriks/regjeringen/5783633/

Her ser vi mer om det jeg skrev om på bloggen, tidligere idag.

At tradisjonelle muslimer, som jeg kaller dem, fra Pakistan og sånn.

Gjerne de som har litt skjegg osv, eller går med tradisjonelle pakistanske klær osv.

Noe sånt.

De er ofte motstandere av New World Order.

New World Order, det vil jeg si, at ofte er mye av det samme, som sionisme og den jødiske verdenskonspirasjonen og også globalisering vel.

Så sånn er det.

Mer da.

Jo, New World Order, det er mye institusjoner som Nato og EU osv.

Disse organisasjonene er egentlig sionistiske.

De kom etter 2. verdenskrig, som jeg mener var et plott.

At Hitler, han var styrt av de samme kreftene, som lagde Nato etter krigen.

Så det var for å få kontroll på Tyskland og Skandinavia og Nord-Europa, kan man vel si, fra sionistene, eller jødene da.

Det mener jeg, fra ifjor begynte jeg å tenke på det her, da jeg så det krigsmonumentet, som jeg har skrevet om på bloggen, utenfor the Cunard Building, her i Liverpool.

Så, har denne verdenskonspirasjonen, den har selv da, antagelig, ødelagt World Trade Center, for å få støtte, til strengere lover, for å kontrollere befolkningen.

For de vil utnytte alle som ikke er i eliten.

Og jeg tror også at de, og/eller Illuminati, har en krig mot norske folk, blonde/lyshårede folk.

Det kan virke sånn.

Mer da.

Jo, at atombomben er et plott, har jeg jo vært inne på.

Man kan merke det, at alle landene, som Nord-Korea og Iran osv., de er sånn, at før de kommer inn i New World Order, så skal de lage atomvåpen.

Men atomvåpen, det er egentlig bare en New World Order-vits, vil jeg si.

Så når de begynner å prate om å lage atomvåpen, da er de nok allerede inne i New World Order, vil jeg tippe på.

Hvordan kan verdens minste ting, (atomet), lage verdens største eksplosjon?

Nei, det skjønner alle, at det går ikke.

Bare spør en med Downs syndrom, for de har ikke blitt hjernevaska så mye av TV osv., så de tror jeg skjønner seg på sånt.

Så sånn er det.

Videre, så står det om Bin Laden da.

Man så jo hvordan det gikk her i Liverpool, noen Al-Quaida terrorister, ble tatt til fange, forrige uke, av politiet her i byen.

Mens den 11. september-aksjonen, den var så spektakulær, at verden vel nesten aldri har sett noe lignende.

Så jeg vil ikke akkurat si at jeg er enig med han her Hr. Butt da, i alt det med religion osv., som han nevner.

Men det med utenrikspolitikken, det lurer jeg litt på om han har rett i.

Og da kan man se, at dette her, det sier han mye det samme, som vigrid (unnskyld at jeg nesten banner).

Men de sier det samme her.

Vigrid de sier at jødene/sionistene kontrollerer verden, og det sier vel også de tradisjonelle muslimene.

Og da kan man nok si, at vigrid f.eks. er tradisjonelle norrøne folk, eller norske folk.

Og han Hr. Butt, han er en tradisjonell pakistaner da, eller muslim da.

Så hverken vigrid eller de tradisjonelle muslimene, er sionister, en del av den jødiske verdenskonspirasjonen, vil jeg si.

Så derfor har disse, vigrid og de tradisjonelle muslimene, så mye til felles i synet på verden, vil jeg si.

Så det er liksom den store Nato/FN/sionist/jødiske verdenskonspirasjons-blokken, mot små land da, som Nord-Korea, Iran og til en viss grad Norge vel, og f.eks. Island, eller f.eks. Færøyene, som har sin egen kultur da.

(Ikke amerikansk McDonalds-kultur).

For Norge er jo fortsatt utenfor EU, så jeg vil si at Norge er i en særstilling, hvis de norske folka, som ikke er sionister etc., kan klare å få kontroll på landet.

For, dette med sionismen/den jødiske verdenskonspirasjonen, man vet hva det går på.

Det er at jødene er Guds utvalgte folk.

Og da, så ser de ned på de andre folkeslagene.

Som de norrøne, som de tuller skikkelig med, vil jeg si.

(Mulig fordi norrøne folk har Hams forbannelse, eller noe).

Så tuller de med nordiske folk, og bruker de som slaver i butikker osv., som jeg var, i Oslo.

Så Nato er New World Orders arm da, som sikrer at andre folkeslag, blir sionistenes slaver da, må man vel si.

Samtidig som at sionistene visstnok skal kontrollere etterettning og media osv.

Mer da.

Jo, også det Illuminati-greiene, det er vel kanskje et sionist-plott det og.

Som vel også kommunismen er.

Så det er sånn, vil jeg si, at Norge er omringet, og blir angrepet, av kommunismen, Illuminati, diverse mafiaer, feminismen (som vel også er et plott).

Så her vil jeg ta med et varsko.

Så er det altså et skille her da, for også noen, gjerne vestlige muslimer, er også med på dette sionist-opplegget, virker det som.

Med hemmelige mafiaer og illuminati osv.

Som tuller med norske folk da, i Norge.

Dette er vel f.eks. ofte albanere eller tyrkere da.

De som er fra land som har et godt forhold til USA vel gjerne.

Så det er sånn verden begynner å virke for meg, etter at jeg så det krigsmonumentet utenfor the Cunard Building, ifjor.

At vi har en stor New World Order-blokk, som tar opp i seg fler og fler små land.

Men hva som foregår i Russland, det vet jeg ikke helt egentlig.

Men det er mulig det er noe russisk mafia, som har kontrollen der.

Og hvor de står iforhold til New World Order osv., det vet jeg ikke.

Men de er nok ikke mors beste barn, de heller akkurat, og de tror jeg også finnes i Norge.

Så jeg tror norske folk, bør våkne opp litt, for det er en hemmelig krig, mot norske folk, i en underverden.

Hvor folk blir tulla med, når de mister kontrollen, av disse religiøse og andre nettverkene da.

Så Norden, Norge og protestantismen, er under press, vil jeg tro.

Kanskje enda mer, de som er typisk norske, og ikke tror på Gud.

Ikke fordi de er kommunister, men fordi de er typisk norske, fra Østlandet osv., som ikke har så mye kirker og bedehus osv., som på Vestlandet og Sørlandet f.eks.

Noe sånt, uten at jeg vet nøyaktig hvordan dette er.

Men Illuminati-opplegget, det går på hårfarge, har jeg skjønt.

Man skal helst ikke ha lys hårfarge.

Og det er kanskje noe kabalitiske greier, fra bøkene til Kazhar-jødene.

Som er de som har kontrollen i Israel osv. vel.

At de, har en slags krig mot lyshårede.

At folkeslaget som Jesus var av, leste jeg, de dro nordover, som den siste av de israelske stammer, som dro nordover.

Så de som er veldig blonde, i Norge, de er vel fra de første av 'the lost tribes of Israel', kan man tippe.

Mens, de som er sånn askeblonde osv., som Gerd-Liv Valla f.eks.

De er kanskje fra den siste stammen som dro nordover, stammen som Jesus var fra, leste jeg på Nyhetsspeilet og andre steder, fra en som het Johanssen der osv.

Så om de som er fra samme stammen som Jesus.

De, har ikke helt lyst blondt hår, men litt mørkere blondt hår, som askeblondt osv.

Og da skal jødene tulle med dem, som var i stammen til Jesus.

(Norge blir kalt grals-landet, har jeg lest, og den hellige gral, er Jesu blod, dvs. etterkommerne hans.

Se filmen Jesus siste fristelse osv., Jesus dør ikke på korset, men får barn osv., med Maria Magdalena, eller noen).

Og disse måtte dra nordover, har jeg lest et sted.

Så jødene/khazarene, de fulgte kanskje etter nordover.

Og hadde slag/konfrontasjoner, mot vikingene, ved Kiev, har jeg lest, før år 1000 en gang vel.

For stammen til Jesus, hadde kanskje Hams forbannelse.

Så de var slaver og sånn da, antagelig.

Og kanskje jødene ble så sure på Jesus, at de har forfulgt etterkommerne hans, de med mørkt blondt hår, og derfor har laget plott, som går på å tulle med valutamarkeder og globalisering osv., for jødene var jo de eneste, ifølge bibelen, som kunne kreve renter for lån.

Kristne kunne ikke det.

(Var dette et plott?)

Så jødene har mye penger, fremdeles, og kan manipulere Islands øknonomi, f.eks., med letthet, og starte en finanskrise der, f.eks.

Sånne ting.

Bare for å komme til de som de hater, Hams og Jesus sin stamme, som de ser på som slaver.

Noe sånt.

Sånn tror jeg det er, det som ligger bak alt de andre rare som foregår.

Noe sånt.

Så sånn er muligens dette.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter