Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 30. april 2009

Nå var jeg for å søke om asyl, i Storbritannia, på the Home Office, men jeg ble tulla med. (In Norwegian)















PS.

Det som skjedde, var at hun dama som ropte opp 310.

Ei med mørkt, slett hår.

Hun sa at hvis man var fra et europeisk land, så kunne man ikke søke om asyl i Storbritannia.

Så spurte jeg, om hvorfor fikk jeg avtale om asyl-møte da.

Jeg forklarte at Norge ikke var i EU.

Jeg tror at hun dama sikkert har blanda mellom EU og Europa, som er en ganske vanlig feil, som briter ganske ofte gjør.

Men da skjønte hun visst ikke hva jeg mente, da jeg forklarte det.

Hun sa at det var bare sånn det var, at hvis man var fra et europeisk land, så kunne man ikke søke asyl.

Men jeg tror det må være feil.

Jeg tror hun blanda EU og Europa.

Så jeg skal kontakte noen andre i the Home Office om dette.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg spurte også, eller klagde til, de i første etasje, som ga meg telefonnummeret, for avtalen, for noen uker siden.

Og de sa at det måtte være noe feil, et eller annet sted.

For jeg skulle jo ikke fått avtale da, hvis det var sånn, at norske ikke kunne søke om asyl i Storbritannia.

Så det var noe 'mistake', som hadde skjedd da, skjønte jeg.

Så får vi prøve å finne ut hva som har foregått.

PS 3.

Hun dama spurte også om jeg hadde vært der før, på the Home Office, regnet jeg med at hun mente.

Jeg var der et par ganger ifjor, forklarte jeg.

Men jeg forklarte at jeg hadde fått tak i dokumenter nå, som forklarer hva som har foregått.

(E-postene fra han amerikanske etterforskeren i London, hvor det står om den mafiaen som min morfar, Johannes Ribsskog, var etterfulgt av osv.).

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter