Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 7. april 2009

Job-seeking in England: I thought this offer was a bit inpolite, with that they offered the half of my minimum-rate

 


07
April 2009


19:07


 






PS.

This seems like a 'New World Order'-strategy, like when I started at Berteslmann/Microsoft.

On the same day, as my interview at Bertelsmann'a Arvato, I was sent to a meeting, on the Jobcenter in Kensington, in Liverpool, regarding a 'program'-job, for homeless etc., on Asda.

Then the Bertelsmann/Microsoft-job, seemed very fine, in comparison.

The same here.

First they offer the 'dodgy' Pizza Grandiosa job. (See the earlier blog-post today).

(Which is just very dumb).

And then another bad job.

So first, the New World Order, offer a very bad job.

And then another bad job.

And then you are meant to think, that the bad job is a fine job, since it's better than the very bad job.

So this, I think, must be organised, by the New World Order, to manipulate, and exploit, people like me, who haven't got that much family etc., that they can trust, if they have problems in their life.

So that's how I think this is, that this is what it means to be in the 'slaughterhouse'. (New World Order-terminology).

(At the same time now, my landlord is also putting pressure on me, so this could also be linked.)

Sincerely,

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter