Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 31. mai 2009

Det her er han Kjell Ove fra Arvato. Den djeveldyrkeren vøtt. Hun dama i midten er hun Marianne, team-leader, fra Arvato. (In Norwegian)

kjell fra arvato

http://www.facebook.com/profile.php?id=739730566#/photo.php?pid=2726427&id=739730566

PS.

Jeg sendte Facebook-melding til han 'djeveldyrkeren':

kjell ove arvato

PS 2.

Det her er musikkvideoen til Kjell Ove, fra Arvato, (på vokal), og kameratene hans i Pipedream. Er det noe 'djeveldyrkings':



PS 3.

Marianne, Team-leader fra Arvato, pleide ikke å kalle han Kjell Ove, for 'Kjell', nei hun sa noe som hørtes mer ut som 'Shell'.

Snik-reklame hos Arvato?

PS 4.

Hun Marianne har også skifta stil totalt, siden hun flytta tilbake til Norge.

Hun gikk i sånne gammeldagse sommerkjoler og sånn, da hun var Team-leader på Arvato, og gikk vel aldri i skinnklær, såvidt jeg kan huske.

Så sånn var det.

PS 5.

Kjell Ove er ikke fra Risør/Grimstad-traktene hvor hun Team-leader Marianne er fra.

Neida, han er fra Ålesund, der hvor de er kåret til Norges fineste by, med alle husene i vel tysk jugendstil osv., (den samme stilen som vannsengbutikken til faren min og Haldis, i Drammen, er i).

Christell, dattera til Haldis, er også fra Ålesund, i den forstand at faren hennes er derfra.

Bare noe jeg kom på.

Her er mer om dette:

Pipedream består av:

Fra Ålesund brødrene Kjell-Ove V. Knutsen (vokal) og Robert V. Knutsen (synth / vokal) og bassist Jan A. Bjørge. Fra Tromsø, Herman Rundberg (trommer), fra Steinkjer, Asgeir Myre Bremset (gitar), og fra Strømmen, Einar Norberg (gitar).


http://www.lokalavisenfrogner.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080509/KULTUR/507253695/1009/RSS

PS 6.

Kjell Ove jobbet på Arvato bare noen måneder vel, fra slutten av 2005 til et stykke ut i 2006.

Han studerte vel på Paul McCartney-skolen LIPA da.

I hvertfall det første året han var i Liverpool.

Jeg vet ikke om Marianne og Kjell Ove kjente hverandre fra før, eller om de møttes i Liverpool.

Men en ting kom jeg på.

Kjell Ove fikk fritak fra å ta danske samtaler.

Han slapp med å bare ta norske og svenske samtaler.

Marianne sa at det var fordi danskene ikke forstod Kjell Oves dialekt. (Ålesunds-dialekt).

Men nå ser jeg jo at han Kjell Ove viser djeveldyrker-tegnet på Facebook.

Og jeg husker at det foregikk noe som virket som sort magi, på Arvato.

Kan det med at jeg bare måtte ta danske samtaler nesten, ha vært noe djeveldyrket set-up, fra f.eks. Kjell Ove, som visste hvor vanskelig det var for norske, å svare danske samtaler, for Arvato/Microsoft.

Og Marianne, hadde jo vært Team-leader der, så hun visste jo eventuelt hvordan man kunne ordne det, sånn at det ble vanskelig for en person å jobbe der.

Kan disse ha kjent f.eks. Team-leader Vivian Steinsland fra Bergen eller Team-leader Line Slettvoll fra Trondheim, og tulla med meg gjennom disse?

Hvem vet.

Men det er vel lov å lure, får man håpe.

PS 7.

Her er et annet bilde jeg fant på Facebook, gjennom at jeg så på sida til han Kjell Ove fra Arvato.

Kjell Ove og Marianne, fra Arvato, oppe til høyre på bildet:

marianne og kjell ove arvato til høyre

PS 8.

Her kan man se at hun Marianne, Team-leader fra Arvato, er skikkelig slank og smekker. (Pluss at hun har store pupper, som hun pleide å vise fram, når hun stod og poserte noen ganger, omtrent, virka det som, da jeg kom ut fra spise-rommet osv):

slank og smekker

Men hvorfor skulle alle damene som jobba for Arvato, med å aktivere Windows over telefon, være så 'hotte'?

Det syntes jeg var snodig, allerede da jeg jobba der, husker jeg.

Hun Katarina Murie, fra Sverige, er minst like slank og lekker som hun Marianne.

Og hun Sophie, fra Sverige, må vel også sies å være veldig fin.

Og hun Emelie, fra Sverige, hun var vel enda penere enn hun Marianne, ihvertfall i ansiktet, selv om hun ikke var like høy.

Så det var jo som å være på en motevisning nesten, når man satt og aktiverte Windows for Arvato.

Den ene unge dama penere enn den andre.

Så det husker jeg at jeg syntes at allerede da var litt rart.

Så sånn er det.

Hun Marianne brukte også stilligere og penere tøy da, da hun jobbet på Arvato.

Hun gikk ikke med sånn Palestina-skjerf, eller hva det heter da, så hun så ikke frikete ut i det hele tatt, men så mer konform ut i klesstilen vel.

Så sånn var det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter