Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 14. mai 2009

E-post til politiet i Drammen. (In Norwegian)




Google Mail - SV: Anmeldelse av faren min, Arne Mogan Olsen, for omsorgssvikt










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: Anmeldelse av faren min, Arne Mogan Olsen, for omsorgssvikt











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, May 14, 2009 at 8:44 AM




To:
Ragnhild Anna Aasen <ragnhild.anna.aasen@politiet.no>






Ja,

stemmer det, politiførstebetjent Thor Ingolf Johansen, jeg måtte sjekke det, men jeg fant en e-post du sendte
i november ifjor, angående det samme forholdet.


Har du fått nytt e-post program nå eller, for jeg så at da skrev du med svart skrift og ikke blå skrift som nå.


Politiet har ikke noe policy for hvilket e-post program og hvilken farge de skal skrive med altså?


Bare lurte.


Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


2009/5/14 Ragnhild Anna Aasen <ragnhild.anna.aasen@politiet.no>


Din mail er videresendt til kriminalvakta ved politiførstebetjent Thor
Ingolf Johansen. Jeg antar at det er han du har snakket med
tidligere.


Mvh
Søndre Buskerud politidistrikt
Postmottaket
R
Aasen



-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
[mailto:eribsskog@gmail.com]
Lagt inn: 13.mai2009 15:43
Lagt
inn i:
Postmottak PDI Søndre Buskerud
Diskusjon: Anmeldelse av
faren min, Arne Mogan Olsen, for omsorgssvikt
Emne: Anmeldelse av
faren min, Arne Mogan Olsen, for omsorgssvikt

Hei,


jeg ringte ifjor, og prata med en som heter Johanssen hos dere, angående
at faren min lot

meg bo aleine, på Bergeråsen, fra jeg var ni år.



Faren min bor i Drammen, og Svelvik og Berger sogner jo til Drammen,
eller hva den riktige

betegnelsen er, derfor sendte jeg anmeldelsen til dere.



Johanssen ba meg forsøke å søke om Fri Rettshjelp.


Det har jeg søkt om, til Fylkesmannen i Oslo og Akershus, siden jeg
er bosatt i England.


De ville ikke gi til støtte til Fri Rettshjelp, og nå har dette vært
til behandling også hos

Statens Justissekretariater, som også avslo å gi støtte til Fri
Rettshjelp.


Johanssen sa på telefon, at det ofte trengtes advokat i slike saker,
for å sjekke hvorfor

ikke kommunen har gjort noe mm.



Men, han sa også, at hvis jeg ikke fikk Fri Rettshjelp, så fikk jeg ta
kontakt tilbake,

så fikk jeg heller anmelde forholdet, uten å ha en advokat under Fri
Rettshjelp-ordningen.



Så det er derfor jeg kontakter dere nå, siden jeg mislyktes med å få Fri
Rettshjelp i forbindelse

med denne anmeldelsen.


(Faren min har også drevet en del 'telefonterror', som jeg også har
anmeldt til dere, hos politiet

i Drammen, så det forholdet kan også eventuelt behandles sammen med denne
første anmeldelse

for omsorgssvikt, for da ser man jo at dette, med omsorgssvikt under
oppveksten og nå med

telefon-trakassering, fra faren min, mot meg, det er noe som fortsetter
inn i våre dager, og ikke

kun var et 80-talls fenomen under oppveksten min på Bergeråsen.



Så jeg har nå fått nok av denne uansvarlige oppførselen til faren min, og
ønsker derfor å anmelde

han, for å prøve å få han til å forstå, (innimellom all drikkingen, som
jeg ihvertfall husker at han

gjorde på 80-tallet, at han drakk hver kveld nede i huset hos Haldis
Humblen, i Havnehagen,

på Bergeråsen), at han ikke kan tulle og være uansvarlig ovenfor andre
mennesker, dvs. meg selv.



Så jeg ønsker faren min tiltalt og straffet for denne omsorgssvikten og
telefontrakasseringen.



Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog

mot meg, er noe som forsetter enda,
og









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter