Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 4. mai 2009

Fler bilder fra Liverpool. (In Norwegian)

DSC01785

DSC01786

DSC01787

DSC01788

DSC01789

DSC01790

DSC01791

DSC01792

DSC01793

DSC01794

DSC01795

DSC01796

DSC01797

DSC01798

DSC01799

DSC01800

DSC01801

DSC01802

DSC01803

PS.

Det monumentet der, på Exchange Flags, det er fire slaver og fire slag-kunstverk, et for hvert slag, som britene har vunnet.

Et er fra da de slo danskene i slaget om København.

Så en sånn lenket person, kan bety danskene da.

Og da var vel Norge også i union med Danmark.

Så de i lenker, kan også bety nordmenn.

Hvis jeg ikke tar helt feil.

Så sånn er det.

At nordmenn og dansker osv., er slavene til britene da.

Gjennom noen sinnrike systemer kanskje.

Britene kontrollerte jo et imperie, ved bruk av veldig få folk, som holdt kontrollen på et imperie hvor solen aldri gikk ned.

Så jeg vet ikke hvor mye som henger igjen av dette enda, i tankegang og praksis, men det kan man vel lure på.

Så sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Så der jeg var, i Liverpool Town Hall, hvor det var så fint, på St. George's Day.

Det er der overklassen i England sitter da, og ser ned på monumentet, hvor nordmenn og dansker er slaver da.

Jeg vet ikke hvordan det menes med slaver, men det er kanskje noen sinnrike økonomiske systemer osv?

Noe sånt.

Mer da.

Jo, så da satt folk i gamle dager, overklassen i England, og så ned på det monumentet da, hvor nordmenn og dansker og sånn er som slaver.

Så jeg tror at kanskje andre Nord-europeere, blir sett litt ned på, i England.

Noe sånt.

At de blir sett på som underlegne britene.

Som tidligere eller fortsatte undersåtter og slaver.

Noe sånt.

Nå for tiden, så har de gardiner der, så jeg, i Liverpool Town Hall, så man kan ikke se det monumentet så tydelig, når man sitter der og drikker te.

(Som jeg gjorde på St. George's Day).

Men jeg fikk tatt et bilde ut på plassen der da, hvor man kunne se det monumentet.

Så sånn var det.

Jeg skal se om jeg finner linken.

Så spørsmålet er om dette kan være grunnen til at jeg blir tullet med av britisk politi, og andre myndigheter, som det virker som.

At britene fortsatt ser ned på f.eks. nordmenn da, og ser på de som litt laverestående slaver og undersåtter.

Som de kan ta damene til og bruke som de vil osv.

(Jamfør de nordiske damene på Arvato, som nok mange av dem ble brukt som horer).

Og det juletreet, som sendes fra Oslo til London, hvert år, kan nok også bety noe lignende muligens.

At Oslo gir britene den fine norske naturen, (damene?), biledlig sett da.

Så sånn kan nok dette være.

Jeg skal se om jeg finner om jeg finner linken til bildene jeg tok i Liverpool Town Hall, på St. George's Day.

PS 3.

Her er de nevnte bildene fra Liverpool Town Hall:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/idag-var-det-mte-pa-jobcenter-igjen-in.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter