Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 28. mai 2009

Det her tror jeg er en ganske høyt på strå i Wikipedia-systemet, ifølge de på #wikimedia-ops. Men det er nok ikke han Wales, som jeg først trodde. (N)


Session Start: Wed May 27 21:58:57 2009
Session Ident: seanw
[21:59] <john_cons> I was muted on wikipedia-no, just for talking there about wiki-stuff (that the son of a former minster, flums, tried to stop me from writing about a norwegian pizza brand, grandiosa, since one of his employers, stabburet, told him to stop me. another admin, Jeblad, then covered this up, explained it as a 'practical joke')
[21:59] <john_cons> i try to bring up this case on wikipedia-no, but am just being muted
[21:59] <john_cons> wondering what to do
[22:32] <seanw> Okay
[22:33] <seanw> I'd start by letting it lie a bit before going at it, and then talking to some of the high-ranking ops in the channel about the ban, explaining you won't do it again etc.
[22:33] <seanw> If you really feel they are being unreasonable after that, you can e-mail me about it and I'll talk to them.
[23:40] <john_cons> ok, i'll do that, thanks for the advice
[23:40] <john_cons> you are Mr. Wales right, that I've contacted before about this?
[23:41] <john_cons> i guess so, thanks again for the help! Bye!
Session Close: Wed May 27 23:41:55 2009

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter