Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. mai 2009

Italienske mafiaen som har kontroll i Norge? (In Norwegian)

Er det italiensk mafia som har mye kontroll i Norge, og som menes når folk på Bjørndal sier 'mafian'?

Mye tyder på det.

Vi har stemora til halvbroren min Axel, Mette Holter, som har oppholdt seg en del år, på 70-tallet vel, hos Ancona mafia-familien, i USA, sammen med Victoria, en overvektig amerikanerinne bosatt i Trondheim.

Vi har Glenn Hesler, som nok er illuminist, dvs. at han ser på blonde som slaver, og har krig mot blonde.

Men han gikk nok over til den italienske mafiaen.

For plutselig begynte han å si 'capiche', på en megetsigende måte, på 90-tallet, da jeg og han og søstra mi bodde på Ungbo, på Skansen Terrasse, i Oslo.

Også har vi Alex aka Darkdog aka Darkedog, som jeg mener å huske var så begistra for den italienske pizzarestauranten på Torshov.

Noe sånt.

Er han egentlig en 'mafian'-leder, eller noe, som gjør seg dum, og stryker fire ganger på ølprøven, men egentlig er en smart luring?

Han gjorde et poeng av at han var fra Norge, da jeg spurte han hvor han var fra.

En nordmann ville ha svart, 'å, vi er fra Sunnmøre', f.eks., eller et annet sted i Norge.

Men ikke Alex, han sa 'fra Norge såklart', eller noe lignende.

Han bytta vel også tone, ganske kraftig, som Darkedog på #Spillegal-kanalen, på EF-net, hvis jeg husker riktig.

Først så oppførte han seg aggresivt der, mener jeg.

Så jeg trodde det måtte være snakk om en annen Darkdog/Darkedog.

Men så begynte han plutselig å forrandre tone, og kontaktet meg på msg.

Her var det noe rart, synes jeg det virker som.

Hvordan kan en person skifte karakter sånn helt fra en dag til en annen.

Nei, dette virker ihvertfall rart for meg nå, uten at jeg har fått sjekket logger f.eks., som jeg tenkte litt på.

Sønnen til Mette (Ancona) Holter, dukka også opp på Rimi Kalbakken, under den tøffeste tida der, husker jeg.

Han sa at han kjente meg ikke igjen på annet enn holdninga, så overarbeida så jeg visst ut.

Det var vel han Bjørn, eller hva han heter, tror jeg.

Så sånn er nok det.

Så får vi se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter