Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 31. mai 2009

Jeg anmeldte noen Wiki-adminer for korrupsjon og trakassering osv., til politiet i Oslo. (Pluss Nilo fra Spillegal og Riga). (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av korrupsjon på Wikipedia










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av korrupsjon på Wikipedia











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 31, 2009 at 10:26 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,



også han her 'Nilo' fra Spillegal, må få en anmeldelse, han følger

etter meg til irc-kanalen for Drammen f.eks:



n

<Nilo> YEAH GO DRAMMEN!

<john_cons> det er en som kødder med meg

<john_cons> jeg har hørt jeg er forfulgt av noe 'mafian'

<john_cons> jeg lurer på om det er han som er i riga

<john_cons> 81.198.148.179      LV      LATVIA          RIGA    RIGA    ADDRESS POOL FOR

LTC-HOME CUSTOMERS

<Nilo> John, kom deg vekk, du bor ikke engang i drammen

<john_cons> ja Nilo er han riga-karen det

<john_cons> nei du da, bor i riga

<john_cons> jeg er født i drammen

<Nilo> herregud, fake ip din homo

<Nilo> jeg er født i drammen også

<Nilo> jeg er født i drammen også

<Nilo> du er i London da

<john_cons> nei du er født i riga du

<john_cons> jeg er i liverpool jeg

<Nilo> england da

<Nilo> så ingen av oss er i drammen

<john_cons> jeg måtte flykte fra norge, etter at jeg hørte at jeg var

forfulgt av noe mafian, da jeg jobba på rimi bjørndal i 2003

<john_cons> nei men du er en oslo-kar som bor i riga du

<john_cons> du liker ikke drammen du

<Nilo> Oslo kar? hvordan kan du si det?

<john_cons> du prater amerikansk

<Nilo> Hør her nå, du flytta fra bjørndal fordi du ble forfulgt av mafian?

<Nilo> hvilken mafia er dette?

<Nilo> lego mafian?

<john_cons> nei lær deg å les da din plageånd

<john_cons> jeg overhørte det da jeg jobba på rimi bjørndal

<john_cons> så flytta jeg til england

<john_cons> er det så vanskelig da

<john_cons> du er i russiske mafian du, det er derfor du er i riga tenker jeg

<Nilo> hva overhørte du?

<Nilo> hva ville de med deg?

<Nilo> drepe deg?

<Nilo> hvorfor tror du du er safe i pool, når du ikke engang var safe på Rimi?

* Nilo has quit IRC

<john_cons> sånn er det i norge, det er bare 'mafian', og politiet

gjør ikke noe hvis man kontakter dem

* hdsg has quit IRC (Ping timeout: 276 seconds)



Det minner om noe drapstrussel, spørr du meg.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





2009/5/31 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:

> Hei,

>

> jeg ville gjerne anmelde tidligere minister Ansgar Gabrielsens sønn,

> Philip Gabrielsen, for trakassering på Wikipedia.

>

> Det som skjedde, var at Gabrielsen skrev, at en av hans mange

> arbeidsgivere, Stabburet, ikke ønsket at jeg skrev om Pizza Grandiosa,

> på Wikipedia.

>

> Det er ulovlig trakassering/mobbing av meg, for alle andre får lov å skrive.

>

> Og Gabrielsen er også med i Wiki-styret, så han er høyt på strå der.

>

> Jeg ble også sperret fra Wikipedia, og jeg har også oppleved

> trakassering, fra Harry Wad og Kjetil Ree, på Norsk Wikipedia.

>

> (Disse er begge Wiki-administratorer, altså, de har en betrodd

> stilling på Wikipedia).

>

> (Jeg har mer dokumentasjon om dette på bloggen min,

> johncons-mirror.blogspot.com).

>

> En admin som kaller seg Jeblad, tullet også med meg, og sa at det

> Flums/Philip Gabrielsen sa, om at Stabburet forbød meg skrive på Wiki,

> var en

> 'practical joke', men jeg hadde aldri hørt om nevnte Philip Gabrielsen

> før, før dette skjedde, så at han skal spøke sånn, det er bare tull,

> som jeg ser det,

> han har også fortalt meg på telefon, at han har 4-5 jobber, hvorav en

> i Stabburet, som ekstra-jobb, og at han er sønn av en minister, som da

> nok må være

> Ansgar Gabrielsen.

>

> Så her er det nok snakk om en sønn av en tidligere nærings- og

> handelsminister, som har et nettverk i næringslivet, etter sin far, og

> også en høyt betrodd

> stilling på norsk Wikipedia, og som så bruker denne høye stillingen på

> Wikipedia, for å gjøre gjenn-tjenester for sine konakter i

> næringslivet, som han har

> fått gjennom faren som tidligere næringsminister da.

>

> Så dette er jo så korrupt som det kan bli omtrent.

>

> Det virker også som at de andre på Wikipedia irc-kanalen er redde

> for/jobber for Flums, og Jeblad virker som å stå i ledtog, ved at de

> to forsvant fra kanalen,

> for så å la noen 'fot-tropper' overta trakasseringen av meg.

>

> (Se min blogg for fler detaljer).

>

> Jeg ble også tullet med på den engelske Wikimedia op-kanalen på irc, i

> dag, og jeg mistenker at det kan være snakk om internasjonale

> nettverk, som det

> virket som at var kontrollert fra Italia.

>

> Italienske mafian?

>

> Dette kan stemme med det jeg overhørte, da jeg jobbet på Rimi

> Bjørndal, i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe 'mafian', og

> derfor dro til England, for jeg

> skjønte ikke hva dette skulle bety.

>

> Italiensk mafia i Norge liksom?

>

> Nei, da hadde det vel stått i avisa.

>

> Men det er nok alikvel slik at en italiensk mafia har mye av

> kontrollen i samfunnet i Norge, i dag, men at dette dysses ned av

> media, vil jeg nok si, at det virker som.

>

> Så sånn er det.

>

> Jeg skal finne noen linker til bloggen min, fra idag:

>

> http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/wikimedia2.html

>

> http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/statcounter-noen-fra-italia-prver-finne.html

>

> http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/wiki-rattent_31.html

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter