Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. mai 2009

Jeg sendte en anmeldelse på de fire nettavisene, trakasserende debatanter og PFU, til politiet i Oslo. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av trakassering på flere nettavisers debattforum/Fwd: Til generalsekretær Ped Edgar Kokkvold/Fwd: Utenlandsk mobil










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering på flere nettavisers debattforum/Fwd: Til generalsekretær Ped Edgar Kokkvold/Fwd: Utenlandsk mobil











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, May 16, 2009 at 5:53 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

jeg sender en anmeldelse på trakassering som virker organisert, og som har foregått på Dagbladet, VG, Aftenposten og Nettavisens debattforum.

Jeg har sendt det til Pressens Faglige Utvalg, men de gjør ingenting, klagen samler bare støv hos dem.


Men jeg tror dette også må være snakk om lovbrudd, denne organiserte trakasseringen, så jeg sender dette til politiet nå.

Det er veldig mange vedlegg til klagen hos PFU, så jeg linker bare til blogg, hvor man kan finne eksemplene på trakassering, som har forekommet både fra alle avisene, og organisert fra andre debattanter, virker det klart som for meg.


Så får dere se på det, hvis dere har tid.

Det har også forekommet tulling hos PFU, dvs. trakassering, som nok også kan gå inn under lovbrudd, vil jeg nok tippe, så jeg tar også med en anmeldelse på dem i samme slengen.


Her er den nevnte linken til blogg, hvor man kan se alle klagene:


og


Bare kontakt meg hvis dere ikke finner alle vedleggene på blogg!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/5/16
Subject: Til generalsekretær Ped Edgar Kokkvold/Fwd: Utenlandsk mobil

To: pfu@presse.no


Hei,

dette gjelder klagen jeg har sendt på Dagbladet, Aftenposten, VG og Nettavisens debattforum, for sensur og trakassering.


Dette sitter dere å ruger på, dvs. generalsekretær Per Edgar Kokkvoll gjør dette nå, så ingenting skjer.


Nå sender jeg en oppdatering fra Dagbladet, som det kan virke som har startet en sensur-kampanje, mot nordmenn i utlandet.

Kun folk i Norge skal få lov å kommentere i avisen nå, kan det virke som, etter innføringen av deres nye mobil-verifiserings-system.


Det samme som VGD har hatt, men der kunne man ringe og bli verifisert manuelt fra utlandet.

Jeg tror det er tullball det Dagbladet sier, at dette ikke er mulig.

Jeg har utdannelse innen systemvikling blant annet, og vet at datasystemer er ment å ta høyde for slikt, jeg har også jobbet som butikksjef og vet at også at organisasjoner bør da høyde for slikt, og yte service ovenfor kundene sine, som man må si at avislesere er.


Det er jo avisleserne, som avisene lever av.

Det hører ikke hjemme under kundeservice-begrepet, å behandle kundene sine sånn.

Her er det nok noe 'lurifaks'.


Hva dere driver med hos PFU, siden dere ikke gjør noe med klagen min, som begynner å samle støv hos dere, det vet jeg, men dere gjør ihvertfall ikke jobben deres, når det kommer til klagen jeg sendte dere.



Jeg kontakter nå også politiet angående denne trakasseringen av og på debattforumene, siden det nok må være snakk om brudd på norsk lov også.

Så får vi se om det skjer noe til en forrandring.



Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/5/16
Subject: Re: Utenlandsk mobil
To: "Dagbladet.no Support" <support@db.no>


Hei,

jeg kom på noe mer.


Hvilke mobiloperatører støtter dere i Storbritannia da, for det går ann å kjøpe sim-kort, for en billig penge, for de fleste mobilselskaper her borte.



Dessuten, kan det stemme at det ikke går ann å verifisere folk manuelt, dette gjorde de på VGD for et par år siden,
husker jeg.

Har Dagbladet blitt så glad i annonse-penger, (jeg ser dere har hatt mye annonser for spåkoner osv., såkalt New Age-fenomener), at avisen glemmer sin bakgrunn som en norsk avis, og heller har innrettet seg som en New World Order-avis, og at de derfor gir etter for Bilderberger- og frimurer-kreftene i samfunnet?


Jeg lurer ihvertfall på hvor vi kan finne Dagbladet, (og resten av norsk presse), er det i Illuminatis klamme hender?

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


2009/5/15 Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>


Hei,

ja, hurra for yttringsfriheten.

Jeg tror det er bare Norge som har slik mobil-verifisering av telefonnummer, når det gjelder debattforum osv.


Det er rart at man skal trenge det i Norge men ikke i resten av verden da?


Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


2009/5/15 Dagbladet.no Support <support@db.no>



Hei Erik,


Takk for tilbakemelding.


Det er ikke meningen at det skal fungere sånn. Vi prøver å støtte de fleste utenlandske mobilnummer, men vi har dessverre fortsatt problemer med enkelte land (deriblant USA). Vi ønsker å finne en løsning for manuell verifisering. Det er ikke helt klart ennå, så foreløpig må jeg bare beklage og takke for tålmodigheten.


Beste hilsener,
Magnus Hoem Hagen

Dagbladet.no


Den 15. mai 2009 14:46 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> følgende:


Hei,


jeg ble bannet ifjor, (som jeg klagde på).


Jeg tenkte å prøver igjen, men det fungerte ikke å registrere seg med utenlandsk mobil.


Er dette meningen, at det skal fungere sånn?


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog




--
Mvh

Dagbladet.no kundestøtte
support@dagbladet.no
















Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter