Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. mai 2009

Klage til Fylkesmannen i Oslo og Akershus. (In Norwegian)




Google Mail - Til Toril Ragnøys overordnede/Fwd: brev oversendt Statens sivilrettsforvaltning










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Til Toril Ragnøys overordnede/Fwd: brev oversendt Statens sivilrettsforvaltning











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 26, 2009 at 5:52 AM




To:
postmottak@fmoa.no






Hei,

det er klart for meg, at jeg blir tullet med av myndighetene i Norge og Storbritannia.

Jeg ber om at alle mine søknader til dere, om fri rettshjelp, sees på samlet, for jeg har problemer på den måten at jeg ikke får tilsendt min grad fra HiO f.eks., noe som jeg mistenker skyldes usaklig tulling fra politiet, grunnet noe de hadde mot min morfar, siden han kom på kant med eliten i Arbeiderpartiet, etter krigen, visstnok.


Noe sånt.

Uansett mener jeg at folk som blir forfulgt, uansett om det er fra kriminelle eller myndighetene, og som i en slik situasjon, ikke får rettighetene sine, fra politiet.


I en slik situasjon, burde folk få advokat.

Jeg har skjønt at mange i min familie nok er kabalister/djeveldyrkere/illuminister, og disse tuller med meg, selv om jeg nå bor i England.


Har dere også noen i de samme nettverkene kanskje, som tuller med meg hos dere.

Jeg lurer litt på Rognøy, om hvor objektiv hun er i å bedømme søknadene mine.

Så jeg vil gjerne at Rognøys overordnede foretar en objektiv vurdering av søknadene mine samlet.


Jeg synes ikke dette er for mye å be om i den situasjonen jeg er!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/3/17
Subject: Re: brev oversendt Statens sivilrettsforvaltning

To: RagnøyToril <Toril.Ragnoy@fmoa.no>


Hei,



det er det dummeste jeg har hørt!



Dette burde behandles samlet, avgjørelsen om jeg skal få støtte til

advokat eller ikke burde

tas etter en helhetsvurdering, og etter sånn tullete oppdeling som

dere holder på med.



Med hilsen



Erik Ribsskog





2009/3/17 RagnøyToril <Toril.Ragnoy@fmoa.no>:

> Dine søknader er tidligere behandlet.

> Du har fått svar både fra Fylkesmannen og fra Statens Sivilrettsforvaltning (Justissekretariatene) på dem.

> Du kan ikke forvente ytterligere svar vedrørende søknad om fritt rettsråd i disse forholdene.

>

> Med vennlig hilsen

> Toril Ragnøy, førstekonsulent

> Juridisk avdeling, Fylkesmannen i Oslo og Akershus

> Postboks 8111 Dep, 0032 OSLO

> Dir.tlf.: 22003583

> Mailto:Toril.Ragnoy@fmoa.no

> http://www.fylkesmannen.no/OsloOgAkershus

>

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Ødegård Torill

> Sendt: 17. mars 2009 11:57

> Til: RagnøyToril

> Emne: VS: brev oversendt Statens sivilrettsforvaltning

>

>

>

> ___________________________________________

> Med vennlig hilsen

> Torill Ødegård, konsulent, dir.tlf. 220033585 Juridisk avdeling, Fylkesmannen i Oslo og Akershus

>

> Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

>

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 17. mars 2009 09:26

> Til: Ødegård Torill

> Emne: Re: brev oversendt Statens sivilrettsforvaltning

>

> Hei,

>

> takk for e-post.

>

> Jeg lurte på en ting.

>

> Det er, hva med klagen på Kripos, og politiet i England, og rådet fra politiet i Drammen, om å søke om fri rettshjelp i saken mot min far, for omsorgsvikt, (en sak som nå også går på telefonsjikane og trussel mot bekjente av meg, jeg skal sende vedlegg).

>

> Og alle de andre sakene jeg har sendt dere vedlegg om.

>

> Burde ikke dette behandles samlet, mener jeg, sånn at man får et helhetsinntrykk av hva som foregår, og hvilken situasjon jeg er i, og hva mitt behov for advokathjelp egentlig sett i en samlet vurdering.

>

> Synes dere ikke at det høres fornuftig ut å se dette samlet da?

>

> Jeg skal sende dere oppdateringer fra den siste kontakten med politiet i Drammen.

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

> 2009/3/17 Ødegård Torill <Torill.Odegard@fmoa.no>:

>>

>>

>>

>>

>> ___________________________________________

>> Med vennlig hilsen

>> Torill Ødegård, konsulent

>> Juridisk avdeling, Fylkesmannen i Oslo og Akershus Postboks 8111 Dep,

>> 0032 OSLO, dir.tlf. 220033585

>> E-post: Torill.Odegard@fmoa.no

>> http://www.fylkesmannen.no/OsloOgAkershus

>>

>> Tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten

>>

>>

>









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter