Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. mai 2009

Mer om problemene med styring utenfra og nettverk på Wikipedia. (In Norwegian)


Session Start: Mon May 25 18:16:50 2009
Session Ident: #wikipedia-no
[18:16] * Now talking in #wikipedia-no
[18:16] * Topic is 'I samma stund som segern var klar sprang m??nniskor i Oslo ut p?? sina balkonger och sj??ng refr??ngen till ???Fairytale??? och spelade luftfiol || There's no wikipedia like no.wikipedia'
[18:16] * Set by ZorroIII on Sun May 17 11:12:55
[18:16] #wikipedia-no url is http://no.wikipedia.org
[18:17] <john_cons> hei, jeg tenkte jeg skulle ta opp det med sensurfors?ket til flums og cover-up fra jeblad
[18:17] <john_cons> at flums jobba i stabburet og fikk direktiv fra orkla om ? ikke la meg skrive om grandiosa
[18:17] <john_cons> og jeblad sa det var en 'practical joke'
[18:18] <john_cons> men senere har flums fortalt meg at han er s?nn av ansgar gabrielsen, har fem jobber, bl.a. i stabburet
[18:18] <john_cons> jeg ser p? dette som sensurfors?k og nettverk innen wikipedia
[18:18] <john_cons> som ?delegger for objektiviteten og uanvhengigheten til wikipedia
[18:18] <john_cons> ..
[18:21] <ZorroIII> eh
[18:21] <ZorroIII> vi gidder ikke diskutere noe med deg f??r du fjerner alt om wikipedia og folk fra wikipedia fra bloggen din
[18:21] <Profoss> artig artig, mail fra indonesisk wikipedia, p?? indonesisk
[18:22] <ZorroIII> Profoss: har du satt spr??k der?
[18:22] <Profoss> ZorroIII: jeg tror jeg aldri har v??rt innom der en gang
[18:22] <ZorroIII> du har sikkert hoppa innom en gang og s?? blitt SUL'a der
[18:22] <Profoss> ahh, sikkert
[18:22] <Profoss> jeg husker jeg klikket p?? alle interwikilenkene p?? en artikkel akkurat
[18:23] <Profoss> og mailen jeg har f??tt ser ut som noe velkomstgreier
[18:24] <Profoss> ZorroIII: hmm, foresten, jeg trodde geografimalen regnet ut befolkningstall automagisk
[18:24] <Profoss> befolkningstetthet mener jeg
[18:24] <ZorroIII> henter ikke den no' greier fra en datamal?
[18:24] <ZorroIII> Tubarao!
[18:25] <Profoss> vet ikke, jeg driver ?? legger til en mal p?? Mauritanske regioner
[18:25] <Profoss> og stusset p?? at den ikke regnet det ut automagisk
[18:25] <ZorroIII> men tror den er avhengig av at alle data er oppgitt uten mellomrom og med . som desimalskille
[18:25] <Profoss> check
[18:26] <Profoss> men ser ut som den malen jeg bruker ikke bruker formatordningen p?? areal, bare p?? befolkning
[18:27] <ZorroIII> har ikke satt meg inn i hvordan dette virker, kun sett den omtalt
[18:27] <Profoss> ditto
[18:28] * Kanonkas is now known as One_Tree_Hill
[18:28] <Profoss> burde det ikke v??rt gjennomf??rbart ?? samle nesten alle geografiske enheter i en og samme mal?
[18:29] <Profoss> er et ekstremt dugnadsprosjekt muligens
[18:30] <john_cons> ZorroIII: det er en litt tynn unnskyldning vel, pfu sier at det er lov ? skrive om folk p? blogg
[18:31] <Profoss> NEI
[18:31] <Profoss> beste unnskyldningen i verden
[18:32] <john_cons> dere er seri?se, m? jeg si
[18:32] <ZorroIII> john_cons: men det du driver med er sjikane og uthenging, som er ulovlig
[18:32] <Profoss> bloggen er til sjenanse for alle involverte
[18:32] <john_cons> dere vil ikke diskutere flums og jeblad dere luringer, s? dere begynner ? diskutere meg istedet :)
[18:32] <john_cons> luringene
[18:32] <ZorroIII> vi diskuterer ikke noe med deg f??r du fjerner alt t??vet du har lagt ut
[18:33] <john_cons> ;)
[18:33] <Profoss> det kalles mobbing og g??r ut over uskyldige personer, personer som driter fullstendig i tankene og meningene dine, men siden de har befunnet seg i veien for konspirasjonsteoriene dine har du funnet det for godt ?? henge dem ut offentlig, OFFENTLIG, med fullt navn
[18:33] <Profoss> ikke sitt her og si at du ikke forst??r at folk kan ta det ille opp
[18:33] <ZorroIII> inkludert loggen fra i g??r, som du ekslplisitt ble fortalt ikke skulle logges
[18:33] <john_cons> dere kan ikke blande s?nn, det er noe som heter ? ta en sak av gangen..
[18:33] <john_cons> har dere ikke h?rt om det da?
[18:34] <john_cons> dere bruker bloggen min som unnskyldning for ? ikke ta opp problemer p? wikipedia
[18:34] <john_cons> seri?st
[18:35] <john_cons> brb
[18:41] <john_cons> dette er her er en sak som viser at wikipedia ikke har noen integritert, men blir styrt utenfra og fra nettverk, dere kan ikke bare begynne ? pirke p? bloggen min da, og late som at problemene ikke eksisterer
[18:42] <john_cons> ?rlig talt
[18:44] <john_cons> bbl
[18:45] * Disconnected
Session Close: Mon May 25 18:48:20 2009

Session Start: Mon May 25 18:50:28 2009
Session Ident: #wikipedia-no
[18:50] * Now talking in #wikipedia-no
[18:50] * Topic is 'I samma stund som segern var klar sprang m??nniskor i Oslo ut p?? sina balkonger och sj??ng refr??ngen till ???Fairytale??? och spelade luftfiol || There's no wikipedia like no.wikipedia'
[18:50] * Set by ZorroIII on Sun May 17 11:12:55
[18:50] #wikipedia-no url is http://no.wikipedia.org
[18:51] -ChanServ- You have been quieted on #wikipedia-no by btd
[18:51] * ChanServ sets mode: +b %*!*@host86-143-19-177.range86-143.btcentralplus.com
[18:52] <Kagee> n
[18:55] * Disconnected
Session Close: Mon May 25 18:55:10 2009

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter