Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 26. mai 2009

Purring til UD. (In Norwegian)




Google Mail - Purring/Fwd: Klage på ambassaden i London










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Purring/Fwd: Klage på ambassaden i London











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 26, 2009 at 6:07 AM




To:
post@mfa.no


Cc:
postmottak@sivilombudsmannen.no






Hei,

jeg kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så jeg forsøker å sende den på nytt.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/3/9
Subject: Klage på ambassaden i London

To: post@mfa.no
Cc: postmottak@sivilombudsmannen.no


Hei,



jeg viser til tidligere korrespondanse, angående, (som også er

påklaget til Sivilombudsmannen), at

ambassaden i London ikke svarer på mine e-poster osv.



Men jeg kom også på noe annet nå.



Ambassaden bare henviser meg til britisk politi, i forbindelse med en

sak jeg har mot Bertelsmann

Arvatos Microsoft Scandinavian Product Activation.



En sak som jeg er helt sikker på er både en arbeidssak og en kriminalsak.



Så har jeg bedt ambassaden om hjelp, til å få denne saken opp for

retten i Storbritannia, siden det

angår mange norske og nordiske statsborgere, blant annet studenter i

Liverpool, som har jobbet

for dette firmaet.



(De hang blant annet opp plakater på University of Liverpool, fikk jeg

opplyst av en av de norske

sjefene på jobben).



Men jeg er jo en norsk statsborger, så jeg er jo ikke vant å ha med

britisk politi å gjøre.



Er det ikke ambassadens jobb, å hjelpe nordmenn i utlandet, lurer jeg på.



Skulle ikke de ha støttet meg da, i denne saken, siden jeg er norsk statsborger.



Ambassaden har jo bare overlatt meg til britisk politi, som har tullet med meg.



(Og nå nekter ambassaden å svare meg, selv på e-poster.



Sivilombudsmannen påpekte at dette var feil av ambassaden, men UD

måtte unnskylde dette,

og ikke ambassaden.)



Har det vært noe samrøre mellom britisk politi og ambassaden i London,

når det gjelder å tulle

med meg, lurer jeg på.



For jeg er jo et lett offer for britisk politi.



Jeg som norsk statsborger, som aldri har hatt noe med politiet i

Storbritannia å gjøre, og ikke

vet hvilken tone og hvilken type oppførsel jeg kan bruke ovenfor politiet her.



Så jeg sender med kopi av en klage til IPCC, som viser at jeg blir

tullet med av politiet her borte.



Denne klagen i sin helhet, og anken, (som ble godtatt av IPCC), ligger

på Scribd, sammen med

dokumentene for den tidligere nevnte arbeids/kriminal-saken.



Så jeg sender med kopi av selve klagen, men ikke forklaringen, for den

er på ca. 50 sider, men

den ligger altså på linken på Sribd da.



Det er i denne linken:



http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation



Her er den første siden av forklaringen til klagen:



http://www.scribd.com/doc/12893385/Img056-Ipcc-1



Her er anken på at politiet ikke ville godta den første klagen til IPCC:



http://www.scribd.com/doc/12905379/Ipcc-Appeal-Email-5



Jeg sender også en kopi av denne e-posten til Sivilombudsmannen, siden

den første klagen,

om at ambassaden ikke svarer på mine e-poster, fremdeles er hos

Sivilombudsmannen.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog







3 attachments
img104.jpg
823K
img105.jpg
890K
img106.jpg
369K






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter