Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. mai 2009

Sendte anmeldelse for 'møbel-spionasje', på faren min. Slik blir nok ikke sett på med blide øyne fra New World Order, så nå blir det nok undersøkings




Google Mail - Anmeldelse av faren min, Arne Mogan Olsen, for møbelsmugling og industrispionasje, til DK










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av faren min, Arne Mogan Olsen, for møbelsmugling og industrispionasje, til DK











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, May 18, 2009 at 5:50 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

jeg sender denne til politiet i Oslo, siden jeg regner med at dere er best på industrispionasje-saker, i Norge.

Jeg har hatt problemer med at faren min lot meg bo aleine, på Bergeråsen, fra jeg var ni år.


Derfor meldte jeg adresseforrandring da jeg flytta til Oslo, for å studere, som 19-åring, i 1989, for jeg ville
ikke ha noe mer med faren min å gjøre.

Faren min har drevet med telefonterror, tidligere i år, så jeg måtte kjøpe meg ny mobil her i England,

for faren min ringte i 23-24, så man fikk ikke nattero osv. her.

Og da er jo klokka 24-1 i Norge, så hvem ringer så seint da?

Ikke ordentlige folk ihvertfall.

Men men.


Det har ihvertfall ikke vært vanlig i noen av mine familiesider, at noen ringer så seint.

Jeg ba faren min slutte å kontakte meg, men han slutta ikke å ringe.

Dette har jeg anmeldt til politiet i Drammen, men dette sender jeg til Oslo, for Drammen sender det

bare til Svelvik, som er et lite sted, og de tror jeg ikke er så gode på industrispionasje.

Det var, at faren min, som overtok et møbelverksted, Strømm Trevare, etter sin far, var på møbelmesse,

på Info-rama eller Sjølyst, på begynnelsen av 80-tallet.

Så traff han en dansk kollega.

Så endte det med, at i den etterfølgende juleferien, så kjørte jeg og faren min og søstra mi, til Danmark,

med danskebåten.

Da hadde vi med en sofa-stol, som en dansk bedrift på Jylland, skulle plukke fra hverandre og fingranske da.

For den stolen var fra en konkurrent.

Og dansken hadde fått faren min til å smugle den stolen til DK, for å ta industrispionasje, på den stolen.


Så her er det industrispionasje, mot norske interesser?

Hvem vet hvem som egentlig hadde laget den stolen, men det var en lyseblå stol, fra en sofagruppe.

Og det var et møbelverksted, på midt-Jylland et sted.


Og da fikk jeg kassettspiller til VIC-20, i Aalborg.

Og da hadde jeg hatt VIC-20 lenge, uten kassettspiller, så derfor så måtte jeg taste inn spilla selv.

For på data-butikken i Vika, så sa de at kassettspillerne var utsolgt, da jeg ringte.


Så jeg ble god på å taste inn dataspill, og etterhvert så skjønte jeg koden jeg tasta inn.

Det her må ha vært jula 1982, vil jeg tippe.

Noe sånt.

Eventuelt 1981 eller 83.


Noe sånt.

Jeg vet ikke hvor alvorlig dere ser på slikt, men jeg tar det med for å forklare hva som har foregått,
dere kan jo se denne e-posten i sammenheng med de andre jeg har sendt dere, så kanskje dere våkner

opp litt etterhvert i Oslo.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter