Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. mai 2009

StatCounter: Noen i Danmark søker på 'blodtype oo jehova', på Google. Kan det være noe med blodtype 0 og course of Ham osv? (In Norwegian)

jehova

http://www.google.dk/search?hl=da&q=blodtype%20oo%20jehova&btnG=Søg&meta=lr%3Dlang_da

PS.

Jeg søkte litt på nettet, og jeg prøvde å finne noe naturlig forklaring til dette søket.

Det nærmeste jeg fant, var at Jehovas Vitner ikke liker blodoverføringer, men vil ha såkalt 'blodløs kirurgi', stod det:

http://www.watchtower.org/d/20000108/article_03.htm

I Watchtower, altså vakttårnet, Jehovas Vitners vel ganske kjente blad, på nettet.

(Jeg husker de stod i gågata i Drammen, like ved skolen min, Gjerdes VGS, og delte ut Vakttårnet, det året jeg var russ.

Ihvertfall på høsten vel.

Noe sånt.

Og Haldis Humblen, som jeg lurer på om er noe russisk mafian, eller noe, hun ble engang så angrepet av Jehovas Vitner, i huset sitt på Bergeråsen, at faren min måtte trøste henne, da han kom hjem fra jobben, husker jeg.

(Kan dette ha vært noe set-up fra faren min, for å kontrollere Haldis? Altså faren min har en bror, Runar Mogan Olsen, som er tannlege i Ås, og gift med Inger fra Sande, som er i Jehovas Vitner, og jeg har selv hørt at Runar har sagt til faren min, at han får mer og mer sansen for Vitnene, på 80-tallet, at han trodde det var noe i det.

Mens faren min trodde ikke det da, husker jeg, jeg satt på i bilen.

Mens Runar, er jo sosialist, 'raddis', men en raddis som er religiøs og sier han tror det er noe i det Jehovas Vitner sier.

Det er noe som ikke henger på greip, som man sa i gamle dager.

Fordi raddiser de er ikke ofte religiøse da, de er vel ofte ateister, trodde jeg ihvertfall.

Men men.

Så Runar er kanskje mer New Age, enn raddis.

Det er mulig.)

Kan det være at Jehovas Vitner er noe 'skalkeskjul' for f.eks. 'jødene'?

Også er det er krig mellom jødene og deres New World Order og f.eks. russisk mafia?

For jeg mistenker at broren min Axel Thomassen, er noe russisk 'mafian'.

Og jeg bodde jo et år hos dem, og da sa han, da han var sånn 12 år, at 'dansker er Nordens jøder'.

Kanskje det var noe med mormoren min?

Hva vet jeg.

Eller var det noe med meg, siden vi hadde en mor som er halvt dansk, og han bodde hos sin far?

Hm.

Men er det er krig som foregår mellom russisk mafian og New World Order.

Dette ser vi jo i verden, New World Order/jødene, det er nok Nato.

Og russerne er jo ikke i Nato.

Så en slik krig, eller ikke krig, men motsetning, den foregår jo på overflaten, i verden.

Det er Iran, Nord-Korea, Afganistan og kanskje Russland, mot jødene/New World Order/Nato.

Men er det en krig mellom jødene/New World Order og russisk mafia, og er Norge slagmarken, lurer jeg på.

Jeg må ihvertfall si at jeg er norsk, så jeg liker ikke hverken New World Order eller russisk mafia.

Dette er vel ting som foregår i det som kalles 'underverdenen'.

Og det kalles ved dette, fordi det som foregår der, ikke havner i avisene.

Så jeg har nok blitt forfulgt, og blir fortsatt forfulgt, av noe underverden.

Og så nekter myndighetene og gi meg rettighetene mine.

Da kan spørre seg, hvem bestemmer, er det norske myndigheter eller er det undergrunnen?

Det kan man lure på.

Hvem har makten i Norge.

Men dette med 'blodtype oo Jehova'.

Jeg trodde det het blodtype o, og ikke oo?

(Jeg har forøvrig blodtype 0 lærte jeg i militæret, det stod på en dødsbrikke, som vi fikk utdelt).

Men men.

Kan det være at de med blodtype oo (hva nå det er), har Hams forbannelse, og at Jehovas Vitner, derfor ikke vil ha blodtransaksjoner, fordi de er redd for dette 'oo'-blodet, siden det inneholder Hams forbannelse.

Kan det være noe sånt som foregår, lurer jeg.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter