Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. juni 2009

Den jævla tanna gjør drit-vondt. (In Norwegian)

Jeg skal vedde for at de jævla 'mob' eller kabbalist-tannlegene, som han nok er, han i Walton.

De bare kødder med tenna til folk.

Så jeg gjorde nok rett, i 2006, da jeg bare trakk ut tanna.

Men det holder med en tann som er trukket ut, som ikke er bakerst.

Den her må nok fikses.

Men jeg har vært hos tannlegen tre ganger, bare for å fikse en amalgam-fylling, som har falt ut.

Og fortsatt er ikke tanna bra.

Og den gjør drit-vondt.

Idag så la tannlegen inn noe gummi i tanna.

Er det riktig da.

Han er en sånn ung, 'kul' tannlege da, som hører på Kasabian på Manchester-nærradioen, selv om han er i Liverpool.

Og hun assistenten er enda yngre, og heter Hazel, tror jeg.

Det er skikkelig rart å ha en tannlege, som er yngre enn deg.

En sånn 'Rock & Roll'-tannlege, som har langt hår og går med skinnjakke.

Jeg tror jeg skal be om å få en annen tannlenge nå.

Jeg fikk ihvertfall skrevet opp telefonnummeret deres idag.

'Dental Surgery', står det på skiltet dems.

Og de ligger i County Rd., og telefonnummeret skreiv jeg opp idag, det er 521 3515.

Med 0151 foran da.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter