Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 22. juni 2009

Drev Christell med sermoniell sex, da hun bodde i Oslo? (In Norwegian)

Nå skrev jeg jo om min fars stedatter, Christell Humblen, på bloggen, i forrige uke, om at hun er vanskelig å vite hvor man har.

Hun er også vanskelig å plassere sånn generelt, må man vel si.

Altså hun er veldig naturlig pen og velskapt, må man vel si, synes jeg ihvertfall.

Samtidig, så er hun litt sjuskete, eller sluskete, eller hva det heter, synes jeg ihvertfall, at man kan lure på.

Ettersom at venninna hennes, som også gikk i klassen hennes, Annika Horten, hun sa det på 80-tallet, at Christell ikke vaska håret sitt så ofte, (som hun selv og de andre jentene i klassen da, antagelig).

Og jeg selv husker en julaften på 90-tallet, da Christell gikk med joggetøy, på julekvelden.

Og jeg husker en annen gang, helt på slutten av 80-tallet, hvor Christell hadde tre pene jenter, fra Nesbygda, som alle var i 17-års alderen, (som hun selv), på besøk hos seg.

Og alle hadde på seg stram joggebukse og jogge-overdel da, jogge-jakke, eller hva det heter.

Men Christell hadde en flekk på sin bukse, og da spurte jeg henne hvorfor hun gikk med bukse med flekk på.

Og da ble hun borte, i 15-20 minutter, eller noe, før hun kom tilbake, med annet tøy da, forhåpentligvis.

Men uten å forklare hva den lange tidsbruken, eller flekken, skyldtes.

Så sånn var det.

Og noe lignende skjedde, et år eller to før.

Jeg var nede hos søstra mi og Christell, som var aleine hjemme.

Da fikk Christell en edderkopp på seg.

Så vrengte hun av seg genseren sin, og viste fram fordelene sine, som var ganske store, enda hun vel bare var knapt 16 år.

Så ble hun borte i 15-20 minutter, da og.

Hva er det Christell driver med, når hun plutselig blir borte i 15-20 minutter?

Det kan man lure på.

En annen gang, jeg dro ned til huset til Haldis, så var Christell aleine hjemme, og da åpna hu gardinene på rommet sitt.

Og da var hu naken, men hu skjulte seg litt ved å gjemme puppa under vinduskarmen da, men da så man jo rumpa som stakk opp bak ryggen da.

Og en julaften, som vi var hos Solveig, som var telegrafist, på Scandinavian Star, (for Haldis kjente henne), så gikk Christell rundt i nesten gjennomsiktig undertøy, en body, som hun hadde fått i julegave, inne på rommet mitt, etter at jeg hadde lagt meg.

(For jeg la meg tidlig, for jeg likte ikke hu Solveig så bra, jeg skjønte ikke hvorfor vi skulle være hos henne, i Oslo, på julaften.

Så sånn var det).

Og i bryllupet til Christells nest eldste storebror, Jan Snoghøj og hans kone Hege, fra Gulskogen, i Drammen, som var på Geilo, sommeren år 2000.

Da holdt brudens yngre bror, en med mørkt, krøllete hår, som vel var midt i 20-åra da.

Han holdt en tale, helt utenfor temaet, som burde ha vært bryllupet, og prata istedet om Christell, med en ganske lav og uklar stemme.

Han forklarte at Christell hadde hatt seg med 30-40 menn, eller noe.

Så Christell er ikke en helt fin og ordentlig jente, det kan man nok dessverre ikke si.

Hun utdannet seg til ambulansesjåfør, husker jeg, men jobba vel ikke som det(?)

Hun er en vill og gal jente, må man si.

Som ikke er så klar i hodet, vil jeg påstå.

For hun har for eksempel aldri støttet meg, såvidt jeg kan huske, i at moren hennes og min far, var skyldig i omsorgssvikt, ovenfor meg, da de lot meg bo alene, fra jeg var ni år.

Så Christell hun forstår nok ikke at det er forskjell på voksne og barn.

Hun forstår nok ikke det, at det var meningen, at de skulle ha oppdratt meg, og ikke latt meg bo alene, fra jeg var ni år.

Christell tenker bare Erik og Haldis, som to jevnbyrdige personer, virker det som for meg.

Men hun glemmer at Haldis var sånn 40-50 år, og at jeg var 9 år, da faren min flytta ned til dem, og problemene startet.

Så Christell er litt forstyrra, tror jeg, for hun klarer ikke å se dette helt klart, at Haldis var den voksne personen, i 'krigen' mellom Haldis og meg, og at Haldis derfor burde ha oppført seg mer ansvarlig.

Så sånn var det.

Så Christell er vill og forstyrra, vil jeg si.

Og hun er sånn ironisk, at hun skal drite ut alle.

Hun er en av ironi-generasjonen da.

Og hun har også dårlig seksualmoral, tror jeg.

De ungene til Haldis, de prater alltid om sex, på de julaftenene, som jeg har vært hos dem.

Og Christell gir meg for eksempel råd, om at jeg ikke skal bry meg om det går for dama eller ikke, når jeg har sex, for damene klarer seg selv, ifølge Christell.

Ja, jeg vet ikke hvor mye man skal stole på Christell, når det gjelder sånt.

Men Christell er altså som en slags selvutnevnt Klara Klok, når det gjelder sex.

Så Christell er nok ikke som en fin dame, men mer som en slags hore, vil jeg tro.

Det hørte vi jo at han broren til Hege sa, i den bryllupstalen, at Christell hadde drevet hor med 30-40 menn, var det vel.

Så dette burde det vel egentlig ikke være noen tvil om.

Og Christell har også selv fortalt om noen av disse episodene.

For eksempel, så bodde Christell i Oslo, sommeren 1993, da jeg dimma fra militæret.

Og søstra mi bodde også i Oslo da.

Søstra mi ville absolutt bo hos meg, på Ellingsrudåsen, enda Christell bodde i Oslo sentrum, like ved Terningen matcafe, som ligger nederst i Maridalsveien, cirka.

Så sånn var det.

Og da var jeg på besøk hos Christell, som bodde der, sammen med nevnte Hege vel, og muligens også ei jente til.

Så sånn var det.

Det var året jeg fylte 23 år.

Så det må ha vært året Christell fylte 21 år og søstra mi fylte 22 år.

Så vi tre må nok sies å være omtrent på samme alder, selv om jeg er den eldste.

Så sånn er det.

Da hadde Christell og Hege, de hadde tømt brannslukningsapparatet ut i trappa, for moro skyld, tror jeg.

Og da ville typen til Hege, at jeg skulle vaska trappa, for dem.

Så disse skjønte nok det at jeg var vant til å vaske, fra militæret, og ville nok utnyttet dette.

Jeg takket nei takk, til dette, de kunne vel vaska trappa si selv, de trengte vel ikke å bruke meg som en slags slave, for å rydde opp etter deres lek?

Men hvem var han litt 'kaksige' typen til Hege, lurer jeg på nå.

Han kan kanskje ha vært noe 'mafian'.

Christell kjente også en, som hadde en fugl, som het 'kakadue'.

Og den sa søstra mi at ble sinnsyk, senere.

(Hva Pia nå mente med det).

Jeg var der, da den kakadua var der, og den var jo artig den da.

Christell skulle passe på den, mens eieren var på sommerferie vel.

Så dette var nok sommeren 1993.

Hvem var kakadue-eieren, lurer jeg.

For det var visst en fugl, som koster 50.000 deromkring.

Så dette var nok en kar som var rik/mektig, som eide kakadua.

Jeg var kanskje på besøk hos Christell, sammen med søstra mi, en 3-4 ganger, sommeren 1993.

Og en av disse gangene, så fortalte Christell om at hun og en kar, (Kakadue-eieren?), hadde hatt sex på salongbordet i stua der, som var laget av glass da, bordplata var laget av glass da.

Og da hadde bordplata knust, mens Christell og han kakadue-eieren, eller en annen kar, lå og hadde sex oppå bordet, i stua da.

Og det var en ting, som vel var små-perverst nok i seg selv.

Men så kommer det neste, så hadde de bare fortsatt å ha sex, på rommet til Christell, mens han karen hadde blødd ned senga hennes, var det vel.

Og det var jo enda mer pervo, for det viste at de ikke hadde kontrollen, eller hva det kan ha skyldtes?

Var det tvang inne i bildet, siden han karen heller ville ha sex, enn å dra på legevakta, når han blødde fælt fra armen?

Dette kan man lure på.

Men det værste var vel, at Christell satt og sa dette, fritt ut, selv om jeg, sønnen til stefaren hennes, og også mange andre, satt der.

Så Christell er ikke en vanlig, pen jente.

Nei, hun er kanskje noe 'mob', eller noe, lurer jeg, siden hun oppfører seg sånn, når det gjelder sex, og hun er så åpen, når hun prater om sånt.

Så hun er kanskje som en hippie da.

Og hele den Haldis-familien, de er vel nesten som en slags sekt, vil jeg si.

De har sine egne regler om alt ting, virker det som.

Så man må nesten kutte ut alle.

Det holder f.eks. ikke bare å kutte ut faren min og Haldis, skjønner jeg nå.

De er liksom som en sånn spesiell sekt da.

Hvor de lar ungene bo alene fra de er ni år osv.

(Sånn som de gjorde med meg).

Og så skal alle synes, seinere, at dette var så vanlig, og sånn.

Og ikke reflektere over dette.

Så denne Haldis-familien, med faren min, Haldis, Jan, Viggo og søstra mi og Christell, de er en forstyrra gjeng, vil jeg si.

Så jeg får bare advare folk mot å ha noe særlig med dem å gjøre.

For da kan man like gjerne melde seg inn i en merkelig sekt, mener jeg.

Sånn som Livets Ord, eller hva de nå heter alle sammen.

Så sånn er nok det.

Så om det kan ha vært noe sermoniell sekt-sex, som stesøstra mi Christell dreiv med, da bordplata på det salongbordet knuste.

Hva vet jeg.

Men det kan man ihvertfall lure litt på, hva som egentlig skjedde da.

For dette var vel ikke helt normalt?

Eller er det jeg som er gammeldags?

Det kan man lure på.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Christell var også på jorda rundt-reise, et år eller to, etter dette vel.

Ja, det var i 1994, mens USA-VM i fotball var.

Og da hadde Christell også jobba på strippebar, i Australia, husker jeg at hu sa, da hu kom hjem, sammen med en annen norsk jente vel.

Men Christell sa at hu ikke hadde strippa, men bare servert da.

Så da får man vel gå ut fra det.

Men alikevel da, det er vel ikke den mest respektable jobben akkurat, å jobbe som servitrise i en strippebar i Australia, akkurat?

Eller er det jeg som er gammeldag igjen?

Bare noe jeg kom på.

Så Christell ser nok finere ut, enn hun egentlig er, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter