Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 24. juni 2009

E-post til UD. (In Norwegian)




Google Mail - Oppdatering/Fwd: 07/08511-15 - Erik Ribsskog - Klage på ambassaden i London










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: 07/08511-15 - Erik Ribsskog - Klage på ambassaden i London











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jun 24, 2009 at 2:47 PM




To:
bernt.storsrud@mfa.no






Hei,

ambassaden ba meg først, (før de sluttet å svare på mine henvendelser), om å ta dette med
politiet og CAB, i Storbritannia.

Men disse bare tullet med meg, jeg ga kopier av dokumentene i saken, til politiet her, i håp

om at de ville etterforske.

Men det ville de ikke, jeg ble sendt til den veldedige organisasjonen CAB, som bare trakasserte
meg.

Merseyside-politiet, de også trakasserte meg, og kalte meg 'Miss Erik Ribsskog', i brev osv.,

enda britene har filmer som 'Erik the Viking' osv., og Eric er et vanlig navn, i engelsktalende
land.

Så Merseyside-politiet tuller også med meg.

Så de har nok også gjort noe galt, tror jeg.


Kanskje ambassaden og politiet har tatt ned noe mafia, som var i firmaet, også har de bare
tulla med meg etterpå, enda jeg har levd i et helvete siden 2003, når jeg overhørte at jeg
var forfulgt av 'mafian', da jeg bodde i Oslo.


Noe sånt?

Det skal jo være et åpent samfunn, mener jeg, og folk har krav på å vite hva som foregår.

Og jeg har brukt mye tid på denne saken, og mistet jobben min blant annet, og er nå

arbeidsledig.

Så her blir nok jeg tullet med av ambassaden og politiet i Storbritannia.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2009/6/24
Subject: Re: 07/08511-15 - Erik Ribsskog - Klage på ambassaden i London

To: Størsrud Bernt <bernt.storsrud@mfa.no>


Hei,

Men hvorfor er det sånn at ambassaden ikke svarer, når jeg kontakter de da?


(Jeg har jo vært i kontakt med ambassaden, og gitt de alle dokumentene i saken).


Ambassaden må ha gjort noe galt, tror jeg, siden de ikke tørr å svare meg.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog


2009/6/24 Størsrud Bernt <bernt.storsrud@mfa.no>






Det vises til din henvendelse av 26. mai, der det bl. a. bes om at ambassaden sørger for å få en sak opp for retten.


Den norske ambassaden i London kan evt. formidle kontakt med en advokat. Utgifter i den forbindelse vil du selv måtte dekke.


For øvrig er det slik at utenrikstjenesten ikke kan blande seg inn i rettergang. Mer om dette her: http://www.landsider.no/tips/bistand/bistand.htm




Vennlig hilsen,


Bernt Størsrud

Seniorkonsulent

Seksjon for konsulære saker og utlendingsfeltet


Utenriksdepartementet














Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter