Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. juni 2009

Er det engelsk gladio som tuller? (In Norwegian)

Jeg prøvde å ringe tannlegen nå.

Og de svarte ikke, men de sa nummeret til NHS, på telefonsvareren.

Så ringte jeg de, og forklarte, og jeg sa navn, adresse og telefonnummet osv.

Og hun bare la på.

Når jeg forklarte om problemene.

Med at jeg ikke har fått avtale-kort, 'membership-card' (som ble nevnt på telefonsvareren deres, så det tror jeg at jeg skulle ha fått).

(Og at jeg ikke har fått navnet på tannlegen, det glemte jeg å si).

Og at tannlegen hører på rocke-musikk, når han opererer.

Og at jeg har vært tre ganger, iløpet av en og en halv måned, for å fikse en amalgam-fylling som har falt ut.

(Og det var før det ble tannpine i tanna).

Så la hun jenta på, hos NHS.

Så jeg lurer på om det er noe gladio, som tuller?

Det er liksom tull overalt.

Så jeg måtte ringe på nytt, til NHS.

Og de sa at jeg måtte ringe, til Primary Care, for å klage på tannlegen, på 0151 296 7000.

Men de har stengt i helga, så jeg må ringe på mandag.

Jeg var litt sinna nå, siden de la på, første gangen jeg ringte.

Og siden jeg har tannpine.

Så jeg beklaget det til slutt da, på samtalen da, at jeg var sur, men det var litt fordi jeg har tannpine og.

Så jeg beklagde det.

Simon het han jeg prata med sist der, hos NHS, men hun jenta, hun fikk jeg ikke med hva het, så det er mulig hun sa navnet sitt veldig fort, eller ikke sa navnet.

Det er mulig.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter