Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. juli 2009

Fler bilder fra Liverpool. (In Norwegian)

Photo 0799

Photo 0800

Photo 0801

Photo 0802

Photo 0803

Photo 0804

Photo 0805

Photo 0806

Photo 0807

Photo 0808

Photo 0809

Photo 0810

Photo 0811

Photo 0813

Photo 0814

Photo 0816

Photo 0817

Photo 0818

Photo 0819

Photo 0820

Photo 0821

Photo 0822

Photo 0823

Photo 0824

Photo 0825

Photo 0827

Photo 0828

Photo 0829

Photo 0830

Photo 0831

Photo 0832

Photo 0833

Photo 0834

Photo 0835

Photo 0836

Photo 0837

Photo 0838

PS.

Da jeg skulle i butikken idag.

Så kræsja jeg nesten med et par i 20-årene vel, da jeg gikk ut døra.

Og de glante så fælt, så jeg måtte gå i retning av Tithebarn St., istedet for i retning av Dale St., som jeg vanligvis pleier å gå.

Det virka nesten som om de visste hvem jeg var.

Er det noe med 'mafian' eller?

Hva vet jeg.

Men jeg føler meg rimelig som en idiot, iom. at politiet lar alt foregå over hodet på meg, iom. at jeg ikke vet noe om hva som foregår, i forbindelse med at jeg overhørte, at jeg var forfulgt av 'mafian', i 2003.

Mer da.

Jo, så gikk jeg Eberle St. da., istedet for Leather Lane, til Dale St.

Og da så jeg på der hvor de måkene, er.

Og den måkemora, kan ikke være så veldig smart.

For de måkene ligger jo rett over diskoteket gbar, (gay-bar som det sikkert står for), som spiller musikk, fire kvelder og netter i uka, sånn at det kan høres rett inn i leiligheten her.

Så det er nesten som at jeg er på diskotek fire ganger i uka.

Så sånn er det.

Så den måkemora, kan ikke ha tenkt så veldig langt.

Men men.

I Eberle St., så er det også diskoteket Garland, som ikke er homosted vel, som gbar, men nesten homosted.

Og, så er det diskoteket Passion, hvor det går en rekke unge forstadsjenter da, som kler seg opp, sånn at de ser ut som om de kunne vært med i en musikkvideo da, med Lady Gaga, eller noe.

Så det er litt av en gate, Eberle St.

Og man kan også se, at taket på Percy Buildings, som bygningen heter, som måkene ligger på.

Det taket skrår litt ut mot Eberle St. og, selv om det vel er mye brattere der.

Det er sikkert lettere for måkene å gå på taket, som er ut mot Leather Lane, hvor jeg har filmet de, med mobilkameraet, over.

Men det er kanskje en liten sjangse, for at den tredje måkeungen, (som jeg ikke har sett på en del dager nå), oppholder seg på taket som skrår ned mot Eberle St.

Selv om dette kanskje ikke er så sannsynlig, siden jeg syntes at den delen av taket, så rimelig bratt ut.

Så sånn er det.

Mer da.

Tja.

Jeg husker ikke helt hva som var på de andre bildene.

Jo, mat ja.

Hundre kroner, koster den maten som jeg tok bilde av.

Jeg hadde ikke så mye penger igjen, etter å ha vært på byen, i helgen.

Men jeg hadde prøvd et sånt tilbud, hos Bet365, i Norge, om å få ti pund, hvis man spilte for ti pund, på fotballtipping.

Jeg tror jeg gjorde noe galt, så jeg spilte for 20 pund.

Men jeg har ihvertfall vunnet 13 pund, foreløbig.

Og de fikk jeg på kontoen idag, og det visste jeg egentlig om at jeg kom til å få da.

Så jeg har hatt litt kontroll her ihvertfall.

Så da kjøpte jeg litt mat idag.

Og jeg har også ganske mye basismat, i hyller og skap her, så jeg kommer ikke til å sulte ihjel akkurat, selv om jeg har litt lite penger.

Men men.

High juice, det er vel det samme som solbærsirup, vil jeg si.

Så det er saft, med mye frukt og bær i da.

Og man får det med andre typer bær, enn solbær og.

Men jeg kjøpte feil 'high juice'.

For den jeg kjøpte hadde aspartam i seg, istedet for sukker.

Så de tuller til og med med 'high juice'-en nå.

Så her i England må man virkelig følge med, når man kjøper saft (som blir kalt squash), sirup-drikker, som blir kalt high juice, eller hvis man kjøper brus.

For jeg kan nesten vedde for, at de har aspartam i over halvparten av slagene, med brus, 'sirup' og saft nå, i England.

Så det aspartam-greiene har tatt av skikkelig her.

Og det er nesten umulig å se forskjell på flaskene, vil jeg si.

Så sånn er det.

Og det aspartam-greiene, er visst ikke så bra, men kan gi kreft og forskjellig annen styggedom, mener jeg å ha lest.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter