Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 26. juni 2009

'Jødene' styrer verden og tuller med Erik? (In Norwegian)

Jeg tror det er sånn det er.

Noen ganger, så nevnes den store jødiske verdenskonspirasjonen, i aviser osv.

Og det er vel at 'jødene' kontrollerer de store firmaene, siden de har så mye penger.

Og hvis jeg blir mobbet, av ledere på jobben, så protesterer jeg.

Og da blir 'jødene' sure, siden en ikke-jøde, en såkalt 'goy', ikke vil gjøre slave-jobben sin, uten å klage.

Og politiet er også kontrollert av 'jødene'.

Så da tuller politiet med meg, siden jeg ikke lar meg mobbe på jobben, som en slave, uten å protestere.

Sånn tror jeg det henger sammen.

Så får politi/etterettning, som er styrt av 'jødene', de får advokatkontorer og alt mulig, til å tulle med meg.

Siden jeg i deres øyne er et problem, en ikke-jøde som ypper, og ikke aksepterer å bli mobbet, på jobb, i den 'jødisk'-styrte verdenen.

Men politiet og etterrettning, de er jo ikke ment å operere sånn.

Men 'jødene' kontrollerer også pressen, så dette kommer ikke ut i offentligheten.

Så ser jeg dette nå.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg ser at noen søker på Google nå, om at jeg skal være en 'Hitler-aspirant', fordi jeg skriver dette, i denne bloggposten, blant annet.

Men nei, jeg er en liberal konservativ.

Jeg mener folk får gjøre som de vil, men jeg mener også at folk har rettigheter og plikter, til samfunnet.

Men på fritiden får de gjøre som de vil, mener jeg, uten at andre skal blande seg, hvis de ikke bryter noen lover.

Men jeg mener at samfunnet burde være gradvis i forrandringer, sånn at mennesker og også firmaer da, kan holde kontrollen og lett tilpasse seg forrandringene.

Så jeg er både liberal og konservativ da, sånn som jeg ser det.

Men problemet er at i Norge idag, så har vi på en side en fascistisk politistat, som Hitler & Co., ville ha vært stolt av.

Også har vi også en haug av New Age-folk/friker, som ikke har respekt for at man har plikter ovenfor samfunnet kanskje, og som kanskje heller ikke har respekt for andre folks rettigheter.

Så kræsjer disse hippiene og fascistene da, og skviser oss vanlige folka, som hverken er hippier eller fascister.

Dette er hva jeg tror foregår i Norge idag.

Noe sånt.

Så sånn er det.

Så jeg er nok bare en vanlig kar og ingen 'Hitler-aspirant' dessverre.

PS 2.

Jeg er en arbeidssom kar, av den typen som det norske samfunnet er bygget opp på.

Jeg er ikke den typen som heller sitter på pauserommet, halve dagen, og som ikke bryr seg om å gjøre jobben sin.

Nei, jeg er en som legger litt stolthet i å gjøre jobben sin, på en bra måte, og gjøre sin del og vel så det.

Men jeg skjønner at det en kamp i undergrunnen i Norge, hvor jeg blitt tullet med.

Mellom Illuminati/mystifister og 'norske' folk, antagelig.

Men jeg er en vanlig kar, som ikke er involvert i dette, og som bare vil ha et vanlig liv og derfor prøver jeg å få de rettighetene jeg har, etter grunnloven, etter at noe undergrunn har begynt å tulle med meg.

Jeg skulle ha vært beskyttet av grunnloven, men dette har politiet ingen respekt for, og ignorerer dette.

Så de er en gjeng med landssvikere mener jeg, siden de ikke respekterer grunnloven.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter