Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. juni 2009

Jeg fant et nytt gym da. På Hotel Adelphi. Det kosta £67.50 for tre måneder. Det er omtrent det samme som på Lifestyles. Og disse har og svømmebasseng

DSC02465

PS.

Det var hun Karianne, på Arvato, som fortalte meg det, i 2005, at de hadde svømmebasseng, på det her hotellet.

Men jeg syntes ikke det hotellet så så fint ut, for å være ærlig.

Men nå har de pussa opp, og nå ser det fint ut.

Og det treningsstudioet var jo helt topp, virka det som, med litt eldre folk, enn det som pleide å være på Lifestyles da.

Pluss at de har sauna og svømmebasseng og alt mulig.

Så noen og tjue pund, i måneden, for alt det, det synes jeg ikke var så værst.

Jeg begynner å bli litt tjukk nå, på magan osv., så jeg trenger å trene.

Også har jeg en skade i kneet, fra da jeg spilte fotball, i Norge, så f.eks. å svømme, det er bra trening.

Da jeg studerte i Sunderland, så svømte jeg i en time i strekk og sånn, for jeg hadde problem med trynet og økonomien og sånn, for jeg fikk ikke studielånet, før fire måneder forsinket.

Så det hjalp, for da slapper man litt av, kan jeg trygt si, etter å ha svømt i en time og sånn.

Også pleide jeg å kjøpe biff, på Aldi, og steike på the Forge da.

Det var digg, da var digg med biff, etter å ha trent mye.

Jeg får se, hvis jeg får oppvaskmaskin her, så kan jeg begynne å steike biff og sånn og, for det bør man vel helst spise med ordentlig bestikk, og det har ikke jeg så mye av nå, siden jeg bare har kaldvann i springen osv., så det går mest i plastbestikk.

Men jeg kan jo vaske opp i kaldtvann og, under springen, hvis jeg bruker mye oppvaskmiddel, f.eks.

Så kanskje jeg gjør det seinere i uka f.eks., og kjøper meg en biff av ytrefilet, eller noe.

Selv om det ikke heter det i England.

Det heter 'Sirleon steak', mener jeg det heter.

Og det er vel kanskje ytrefilet, eller noe.

Hva vet jeg.

Jeg går ut fra at det er det.

Digg var det ihvertfall husker jeg, å lage det.

Selv om det er kjedelig å lage sånn mat, når man bor helt aleine.

Men det var litt artigere i Sunderland, for der delte jeg leilighet, med mange studenter fra Tyskland, Spania og Italia osv.

Så da var litt artig å lage mat, for da prata jeg gjerne med alle de jentene som bodde i leiligheten.

For vi var bare to gutter, eller menn da, og resten jenter, dvs., fra fire til seks jenter eller damer, som bodde der.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg vet forresten ikke helt hvor jeg har hun Karianne, som jobba på Arvato.

Hun er jo fanatisk Liverpool-supporter, mens jeg holder med Everton.

Men jeg var med mange Liverpool-supportere fra Norge, som hun Karianne kjente, ut på byen i Liverpool faktisk, i 2005.

Uten at jeg helt skjønte hvorfor jeg var bedt med.

Men men.

Ifjor, for litt over et år siden vel, så spurte jeg på sportssenteret, på universitetet, som ligger et par kilometer herfra vel, om jeg kunne trene der, for der hadde de også svømmebasseng.

Og jeg har jo skrevet om at jeg ble tullet med, på to andre treningsstudioer her i byen.

Så sånn var det.

Men ved universitets sports-senter der, så sa de, at ikke-studenter, de kunne bare være medlemmer i feriene osv.

Så jeg tenkte jeg skulle gå dit, nå igjen, siden det nå vel må være ferie der snart.

Men, så huska jeg tilfeldigvis det hu Karianne sa, i 2005, at det var svømmebasseng, på det hotellet.

Og det var et helt egent treningsstudio der, med nesten egen inngang.

Så man behøvde ikke å gå forbi resepsjonen til hotellet, f.eks.

De har til og med spa og alt mulig der.

Ikke at jeg helt vet hva spa er.

Men men.

Men jeg kan se på den brosjyra.

Svømmebasseng, damp-rom, sauna, treningsstudio, aerobic (ja, ja), boksing, basket, solarium, squash, biljard, spill, chill out zone, osv.

For bare litt over 20 pund i måneden.

Wow, det høres jo nesten for bra ut til å være sant.

Jeg husker jeg bodde et par måneder i Paris, på hotell, (for jeg måtte dra fra Sunderland, da jeg fikk studielånet, og jeg fant ikke noe jobb i London mm.), og i Paris, så kosta det 200 kroner, for å trene _per gang_.

På omtrent det eneste treningsstudioet jeg fant, ved Grand Boulevard der vel.

Men det var nesten verdt det da, for jeg var så stressa og nesten i sjokk, og da hjelper det å trene litt, tror jeg.

Så sånn er det.

Så jeg vet ikke helt hvor jeg har hun Karianne hen, men jeg stakk innom det hotellet likevel idag da, siden det er et stykke opp til det universitetet.

Så det virker veldig bra det treningsstudioet.

Mer laid-back enn de andre jeg pleide å trene på, i forfjor osv.

Så vi får se hvordan det går å trene på det her treningsstudioet da.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter