Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 26. juni 2009

Jeg sendte en anmelde av drapstrussel, til politiet i Oslo. (In Norwegian)




Google Mail - Drapstrussel mot Ingeborg Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Drapstrussel mot Ingeborg Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Jun 26, 2009 at 3:59 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

det her tolker jeg som en drapstrussel mot min mormor.

Jeg holder dere ansvarlige, hvis dere ikke gjør noe nå, med dette, og det andre jeg har anmeldt.

Dere er noen feige unnskyldninger av noen politifolk, som ikke tørr å gjøre jobben deres!


Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er det jeg tolker som en drapstrussel:

Anonymous said...

Har du fått med deg at faren din sier at bestemoren din ligger for døden? Kanskje det er noe Illuminati?

26 June 2009 13:53
johncons said...
Hei,

ja hvis min mormor ligger for døden, så er det ikke så mye jeg kan gjøre med det.


Hun er jo over 90 år.

Men, jeg synes det er rart, at tante Ellen, skulle svare telefonen for henne, og slikt, før hun kom på sykehjemmet.

Det var som om tante Ellen overvåket bestemor Ingeborg, synes jeg.


Og tante Ellen er jo en gammel hippie, og var lenge gift med Reto Savoldelli, som har nesten en herregård vel, nede i Basel, som er et Illumianti-'stronghold'.

Og flere koner, tror jeg Reto hadde og, både norske og engelske.


Og jeg og min søster fikk ikke spise middag der, hos dem, i 1987.

Og på veien tilbake til min tante Ellen, i Aesch, så satt det en blond transvestitt, foran, som liksom skulle være meg da, mistenker jeg.


Så at tante Ellen, er i Illuminati, det ville ikke forrundre meg mye.

Så om min mormor dør, så kan det godt være en avliving fra Illumianti, for alt hva jeg vet.

Jeg flytta jo til faren min, da jeg var ni år, så jeg er egentlig så nære de Ribsskog-delen av familien min, så jeg kjenner ikke disse så utrolig godt.


Grunnen til at jeg heter Ribsskog, var fordi faren min glemte å forrandre navnet mitt tilbake til Olsen, da jeg flytta til Berger i 1979.

Så sånn var det.

Og hvem er du, hvordan kjenner du min far, som jeg ikke har kontakt med lengre?


Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/06/ny-e-post-til-bt-in-norwegian.html?









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter