Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. juni 2009

Jeg sendte en anmeldelse for æreskrenkelse til Politiet i Oslo. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av æreskrenkelse og falsk ryktespredning










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av æreskrenkelse og falsk ryktespredning











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jun 2, 2009 at 9:42 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

noen fra et datafirma i Asker, søker på Google, (fant jeg ut med tracking-programmet til bloggen min), om at
jeg skal være ettersøkt for drap.

Det er bare tull, jeg har aldri vært kriminell og aldri vært ettersøkt for noe som helst.


Her er det noen som sprer falske rykter og løgner om meg, og forteller dette til et IT-firma i Asker.

Jeg vil at dere skal kontakte Cumulus IT i Asker, og finne ut hvem som sprer disse ryktene om meg,
og jeg anmelde ryktesprederne for æreskrenkelser, og også for brudd på andre lover som dette kan bryte.


Her er kopi fra Tracking-cookie programmet på bloggen min:

VISITOR ANALYSIS
Referring Link No referring link
Host Name
IP Address 77.88.73.162 [Label IP Address]
Country Norway
Region Akershus

City Asker
ISP Cumulus It Solbraaveien 45 1383 Asker
Returning Visits 59
Visit Length 3 hours 52 mins 52 secs
VISITOR SYSTEM SPECS
Browser Firefox 3.5b4

Operating System Windows XP
Resolution Unknown
Javascript Enabled
Navigation Path

Date Time WebPage
2nd June 2009 10:16:46 No referring link
johncons-mirror.blogspot.com/2009/06/jeg-anmeldte-ystein-og-glenn-for-vre.html

2nd June 2009 10:18:32 No referring link
johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/jeg-anmeldte-noen-idioter-pa-spillegal.html

2nd June 2009 12:52:09 No referring link
johncons-mirror.blogspot.com/
2nd June 2009 12:59:02 johncons-mirror.blogspot.com/

johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/jeg-anmeldte-en-drapstrussel-pa-irc.html
2nd June 2009 12:59:32 johncons-mirror.blogspot.com/

johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/klamme-spillegal-2.html
2nd June 2009 12:59:57 johncons-mirror.blogspot.com/

johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/spillegal.html
2nd June 2009 13:01:23 johncons-mirror.blogspot.com/

johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/sykogslem.html
2nd June 2009 13:01:33 johncons-mirror.blogspot.com/

johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/siri-rognli-olsen.html
2nd June 2009 14:00:54 No referring link
johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/anmeldelse-av-drapstrusler-til-politiet.html

2nd June 2009 14:02:22 www.google.no/search?q=erik ribsskog er en hykler&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/illuminatiglenn.html

2nd June 2009 14:09:38 www.google.com/search?hl=en&q=Erik Ribsskog etters%C3%B8kt for drap&btnG=Search&aq=f&oq=&aqi=

johncons-mirror.blogspot.com/2008_05_02_archive.html

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter