Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. juni 2009

Jobbsøking i England: Jeg tror ikke jeg får den jobben her, for det er så mange som har søkt. (In Norwegian)




Google Mail - Careers at Royal Liver Group










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Careers at Royal Liver Group











stephanie.long@networxrecruitment.com
<stephanie.long@networxrecruitment.com>



Fri, Jun 19, 2009 at 4:36 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Dear Erik



Ref: HR Advisor



Company: Royal Liver Group



I am writing with regards to your application for the above position.



Although I am continuing to chase for feedback on your application I am still awaiting a shortlist from our client. I am sorry that the recruitment process is taking longer than expected; this is due to the overwhelming response for this position.



Please let me know if your circumstances change so I can update our records and our client.



networx is not a typical agency. We manage applications on behalf of our clients. Please note, unlike a traditional agency we do not hold a database of candidates so will not contact you about other roles



Kind Regards

Stephanie Long
Account Manager
networx

t: 01943 467766
e: candidates@networxrecruitment.com
w: http://www.networxrecruitment.com

Please note: networx manage the recruitment on behalf of our clients. We are not an agency and do not keep a database of candidates.

networx and the networx logo are trademarks of net-worx (2001) limited.

The information in this e-mail, and any attachments, is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the addressee. Access to this e-mail, and any attachments, by anyone else is unauthorised. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful. If you have received this e-mail in error please notify us immediately at admin@networxrecruitment.com and destroy the message and all copies in your possession. This e-mail does not supersede existing client agreements or other contractual arrangements and any views expressed in it may or may not be those of the Group.






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter