Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. juni 2009

Mer fra Glenn Hesler, som jeg nå har kuttet ut. (In Norwegian)

anmeldelse

PS.

Hvorfor gjør Hesler et poeng av at brevet hans kom tilbake _uåpnet_?

Skulle det kommet tilbake åpnet da?

Nei, her er det nok noe 'lurings'.

Jeg ringte Glenn, da jeg akkurat hadde fått jobben på Arvato, høsten 2005.

Da jeg bodde i Liverpool.

Så hadde jeg litt lite penger, før jeg fikk første lønninga.

Så jeg kontakta søstra mi og Glenn.

Og begge skulle sende penger.

Søstra mi sendte penger da.

Så fikk jeg rom i bofellesskap i Walton, siden hun som hadde opplæring med meg, på Arvato, Marianne Høksaas, hun kjente ei finsk dame, Taru, som skulle flytte til Irland.

Så da spurte hun Taru, om jeg ville ta over rommet hennes, i Mandeville St., i Walton.

Så derfor flyttet jeg fra hostellet, International Inn, før jeg fikk brevet fra Hesler.

(Men jeg vet at posten kom fram dit, for jeg fikk et bankkort, var det vel, tilsendt fra Nordea, mens jeg bodde der).

Så, en ukes tid cirka, etter at jeg flytta til Walton, så dro jeg innom hostellet, off Hardman St.

Og da sa de, at det ikke var noe post til meg.

Og Glenn ringte heller ikke om dette.

Jeg hadde hørt at jeg var forfulgt av noe 'mafian', og ble forsøkt drept på min onkels gård i Larvik, like før.

Så jeg var litt skeptisk til hvem jeg kunne stole på, så jeg tok ikke kontakt med noen, hvis jeg ikke måtte det.

Så derfor kontakta jeg ikke Hesler, i tiden etter dette, om hvor det brevet hadde blitt av.

Men Hesler sier at det kom tilbake uåpnet.

Hva vet jeg.

Men det hadde vel vært litt rart om det kom tilbake åpnet kanskje.

Men enten er det dama på hostellet som surrer, (jeg tror det var hu 'utenlandske', dama i 20-30 åra vel, med mørkt hår), ellers så er det Hesler som surrer.

Jeg spurte Hesler ifjor var det vel, om han kunne sende penger, men da svarte han ikke.

Eller var det i 2007?

Jeg skal se om jeg finner det.

Ja, jeg fant visst ikke det nå.

Jeg vet ikke om de samtalene blir slettet fra mine samtaler, hvis kontoen blir slettet f.eks?

Hvem vet.

Men den samtalen var visst borte fra Facebook nå.

Og jeg og Glenn, vi pleide alltid å låne hverandre penger, hvis vi trengte.

Det var ikke sånn at det alltid var jeg som lånte, eller at det alltid var Glenn som lånte.

Det var sånn, at hvis vi ble blakke, noen dager før lønninga kom.

Da kunne vi låne penger av hverandre.

Men jeg mente, at jeg spurte om han gadd å sende noen penger, ifjor.

Men da mener jeg at Hesler ikke svarte engang, på min Facebook-melding da.

Så sånn er det.

Det syntes jeg var litt dårlig.

Men nå har jeg jo kutta ut Hesler, så nå er jo det historie uansett.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter