Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. juni 2009

Mista mobilen. (In Norwegian)

Jeg klarte å miste mobilen på byen igår.

Ikke bra.

Det ble litt mange halvlitere osv.

Det var litt synd, for jeg tror det var mange artige bilder.

Men men.

Jeg får se om jeg får låst opp den andre mobilen jeg har, for andre simkort.

Hvis ikke så får jeg bruke Vodaphone.

Jeg har også bestilt en ny mobil fra BT, som del av bredbåndspakka jeg oppgraderte til.

Det er en sånn smartphone/pocket-PC da, som jeg bestilte samtidig med den 3G-adapteren, som jeg fikk i forrige uke.

Så det blir spennende å se om den dukker opp da, sammen med en bredbåndstelefon, som jeg også bestilte.

Da blir det litt dyrere bredbåndspakke, siden mobil-bredbånd også er med.

Men hvis jeg da bruker bredbåndstelefon, å ringe med, tenkte jeg.

Så blir det forhåpentligvis ikke så mye høyere BT-regning uansett.

Og bredbåndstelefon og smartphone, det var gratis, når man oppgraderte til den beste bredbånd-pakka til BT da.

For da kan jeg også skrive blogg, hvis jeg drar på stranda, eller andre steder, fra den smartphonen da.

Hvis jeg får den pakka da.

Jeg må sjekke hva som foregår, siden jeg ikke har fått de tingene enda, for jeg burde nok egentlig ha fått de nå.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter