Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 13. juni 2009

Nå var jeg ute og kjøpte noe medisin for tanna, osv. (In Norwegian)

DSC02554

DSC02555

DSC02556

DSC02557

DSC02558

DSC02559

DSC02560

DSC02561

DSC02562

PS.

Jeg traff to norske jenter da, på Tesco.

Jeg hørte plutselig noen som snakka norsk, så tenkte jeg at jeg måtte si fra, sånn at jeg ikke overhørte noe jeg ikke skulle høre, eller lignende.

Det viste seg at dem studerte på LIPA da, var det vel.

Og hu ene hadde studert der i to år, var det vel.

Dem fikk adressen til bloggen da, så kanskje det blir noen fler johncons-blogg lesere som holder til i England og.

Vi får se.

Hu lyshåra, ble sendt av hu mørkhåra til å hente en ny pizza da, for det var ikke strekkode.

Dem kjøpte sånn pizza som var på tilbud til et pund, tror jeg.

Som jeg ikke kan kjøpe da, siden steikovnen her ikke virker, takket være the Landlord da.

Og hu prata ikke noe hu lyshåra, men hu mørkhåra klarte å prate.

Så sånn var det.

Men det er nok ikke så lett alltid.

Når man er i utlandet, å skifte mellom å prate norsk og engelsk hele tida.

Da stokker det seg nok helt, innmellom, for de aller fleste.

Så det er nok ganske vanlig, vil jeg nok tro.

Så sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter