Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. juni 2009

StatCounter: Noen søker på 'erik ribsskog bodde på hospits på ellingsrud', på Google. (In Norwegian)

ryktespredning

http://www.google.no/search?hl=no&q=erik%20ribsskog%20bodde%20på%20hospits%20på%20ellingsrud&btnG=Søk&meta=

PS.

Dette må nok være eksempler på såkalt 'ryktespredning'.

Jeg har ikke bodd på noe hospits, på Ellingsrudåsen.

Jeg bodde på noe som het 'Ungbo', som er i mange norske byer.

Og det så jeg plakat om på T-banen, at Ungbo hadde rimelige boliger til ungdom.

Og da var det plass i bofellesskap da.

Men det er fordi at leieprisene i Oslo, de er ganske høye.

Og dette var da jeg skulle begynne å studere igjen, andre året på NHI. (Norges Høyskole for Informasjonsteknologi).

Så det var derfor jeg flytta inn på Ungbo, fordi jeg var student, og ville ha lav husleie, for data-studier er ganske tidkrevende.

Selv om jeg alikevel måtte jobbe på OBS Triaden, for studielånet var ikke like høyt, på den tida.

Så sånn var det.

Men det var bare tilfeldig at jeg flytta inn på Ungbo, på Ellingsrudåsen.

Hvis jeg ikke hadde sett den plakaten på T-banen, så hadde jeg nok funnet en leilighet i avisa.

Jeg var også på besøk hos to Rimi-jenter, som en kamerat av meg Magne Winnem kjente.

Som bodde på Grunerløkka, og som hadde et ledig rom i bofelleskap.

Men det var litt spesielt, å bo sammen med to jenter, som jeg ikke kjente, på min egen alder.

Jeg var forsatt litt sjenert på den tida, da jeg var sånn 21 og sånn vel, så det rant ut i sanden, husker jeg.

Men jeg bodde hos den tidligere stefaren min, fra Larvik, Arne Thomassen, og dem.

Hvor den yngre halvbroren min Axel, også bodde.

Jeg leide et rom av dem på Furuset, fra jeg var 20 til jeg var 21.

Og da sa stemora til halvbroren min, Mette Holter, at jeg måtte finne meg et annet sted å bo.

Og da så jeg de plakatene for Ungbo da, på t-banen.

Så da ringte jeg Ungbo da, de reklamerte med at man bare behøvde å ta oppvasken hver femte uke, osv.

Så hvorfor Ungbo reklamerte på T-banen, det vet jeg ikke, men de gjorde nå det.

De reklamerte som om de var et firma, vil jeg si, så jeg syntes ikke at det minte noe om hospits akkurat, så jeg kontakta de da, siden jeg var på utkikk etter en billig leilighet eller plass i bofelleskap da, etter at det hos de jentene på Grunerløkka, som Magne Winnem kjente, rant ut i sanden.

Så sånn var det.

Og på møte, hos Ungbo, nede i sentrum, med en som het Stig, tror jeg, og ei dame.

På møte der, så sa jeg, at jeg ville gjerne bo på Vålerenga, for det var nærme Helsfyr, hvor NHI hadde flytta til, i 1991.

Men, jeg fikk ikke lov å bo der, jeg måtte flytte til Ellingsrudåsen, sa de Ungbo-folka.

Så med Ungbo, så lurer jeg på om det kan ha vært noe muffens, siden jeg absolutt måtte bo så langt ute i utkanten av Oslo, som det gikk ann omtrent, enda jeg jo ønsket å bo litt nærmere sentrum, på Vålerenga, som nesten var i gåavstand til utestedene i Sentrum vel, og som også var nærme høyskolen jeg gikk på, NHi.

Men jeg ble plassert vegg i vegg med en barnehage, på Ellingsrudåsen.

Og, jeg fikk noen gjennomsiktige gardiner, som Mette Holter, stemora til halvbroren min, sa var så kjekke og populære, blant ungdom.

Noen rød og hvit stripete gardiner.

Og de gikk det ann å se gjennom, hvis jeg f.eks. hadde på lyset på rommet mitt, så kunne de på barnehagen, se inn på rommet mitt, hvis det var om vinteren og ikke helt lyst ute.

Så dette kan ha vært noe 'mafian'-plott fra Mette Holter, som har vært i Ancona mafia-familien i USA på 70-tallet vel, og vel også fra Ungbo.

Så her er det nok 'mafian i samfunnet', som jeg synes at det nesten kryr litt av i Oslo og Norge.

Så sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2

Og jeg har heller aldri vært i fengsel.

Jeg har aldri vært noe kriminell, eller lignende.

Det er kun her i England, ifjor, at jeg tilta litt og angrep et monument utafor the Cunard Building der.

Hvor de har et vikingskip, i en søyle, med Lucifer på toppen.

Det er fordi jeg ble tulla så mye med på Arvato/Microsoft, og fordi jeg ikke har fått rettighetene mine av britiske og norske myndigheter, hverken før eller etter dette, så tilslutt så bare fløy jeg på veggen her i leiligheten her, og gikk berserk, og skulle rive ned det vikingeskipet, for å prøve å varsle folk om hva som foregår, at norske ikke får rettighetene sine.

Så da tilta jeg litt.

Men dette viser bare hvor viktig det er at myndighetene gir folk rettighetene sine, det er fordi at hvis folk blir tulla med for lenge, så kan dem klikke litt til slutt.

Så sånn er nok det.

Og da fikk jeg bare en advarsel, for det med det monumentet, siden jeg var 37 år, og aldri hadde gjort noe kriminelt eller lignende, tidligere.

Så sånn var det.

PS 3.

Her er mer om Ungbo.

Man kan vel ikke akkurat kalle det 'hospits'.

Det er vel for unge som ikke har så rike og gavmilde foreldre osv.

Sånn forstod ihvertfall jeg det, at så lenge man var ung, og hadde Oslo-tilknytning, så kunne hvem som helst leie bolig av Ungbo, uten at det var noe å skamme seg for:

Ungbo er Oslo kommunes boligtilbud til unge mellom 17 og 23 år som har problemer med å etablere seg på det ordinære boligmarkedet. For de fleste av beboerne er Ungboboligen deres første erfaring med en selvstendig bosituasjon. Alle som bor i Ungbo får booppfølging.

http://www.storby.oslo.kommune.no/ungbo/

PS 4.

Hun Mette Holter, hun likte ikke at jeg kontakta halvbroren min Axel, da jeg flytta til Oslo.

For da, sa Metter Holter, så følte ikke hun seg som mammaen til Axel lengre.

Siden hun da bare følte seg som stemoren.

Noe sånt.

Så Mette Holter hadde, og har vel antagelig fortsatt, noe følelsesmessige problemer, i forbindelse med meg.

Og når man tenker på det, at hun har vært i en mafia-familie, (Ancona), i USA, og har tre barn, med en i Ancona-familien, da kan det jo være de som tuller med meg da.

Det er nok ganske sannsynlig.

Så sånn er nok det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter