Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 26. juni 2009

StatCounter: Noen søker på 'Nå var du fin på håret, Ribsskog', på Google. (In Norwegian)

fin på håret

http://www.google.no/search?hl=no&q=Nå%20var%20du%20fin%20på%20håret,%20Ribsskog&btnG=Google-søk&meta=&aq=f&oq=

PS.

Nei, jeg prøvde egentlig å si fra, om at jeg ikke ville ha sånn voks i håret.

For jeg er ikke så spesielt glad i å ha sånn klinete voks i håret.

Da jeg bodde i Oslo, så pleide jeg å bruke sånn pearl-styler, het det vel.

Men jeg gidder ikke å bruke sånn nå lenger, for i Oslo, så var liksom alle så kule, og håret så også mørkere ut.

Og da så jeg kanskje litt tøffere ut, hvis jeg brukte sånn pearl-styler, i håret.

For jeg syntes det var sånn i Oslo, at hvis man hadde blondt hår, så var man spesielt utsatt for trakassering fra narkomane og tiggere og alkoholikere osv.

Hvis man så at du var en norsk kar, fra bygda, nærmest.

For i Oslo, så bor det vel ikke så mange tradisjonelle norske, men vel mye innflyttere, fra andre land i Europa kanskje.

Noe sånt.

Men her i Liverpool, så er det ikke så mye narkomane og tiggere og sånn.

Ihvertfall så er de ikke så aggressive, som de i Oslo.

For jeg fikk litt sjokk, da jeg flytta til Oslo, etter å ha gått et år på skole i Drammen.

Overgangen fra Drammen til Oslo, var ganske stor.

Folk trakasserte deg åpenlyst, på gata i Oslo.

Ihvertfall ble jeg det, som ny i Oslo.

Hvis du ikke så sånn og sånn ut da.

Men men.

Men idag skal jeg trene, så nå må jeg vaske ut den voksen igjen.

For jeg kan jo ikke ha det i håret i svømmebassenget og sånt, vil jeg si.

Så det var litt dumt, av hu frisørdama.

Albanny, tror jeg den frisørsalongen heter, i Dale St.

Det er et par, som klipper der, tror jeg, i 50-åra kanskje.

Men de er veldig flinke til å klippe, begge to.

Men jeg synes det var litt rart, at hu dama tok voks i håret, enda jeg sa at det var 'alright', at jeg ikke behøvde det.

Og hu blåste også dårlig ånde i trynet på meg.

Som nok damer vet om de har, eller ikke.

Så det var litt rart, syntes jeg.

Men nå har jeg vært så fæl til å skrive at det er illuminati og slikt overalt, så nå får jeg skrive at alt var normalt i den frisørsalongen da.

Der koster det 12 pund, å klippe seg.

På andre sida av gata, så ligger 'Scissor Kicks', hvor en ung gutt, klipper folk, for 5 pund.

Der var jeg et par ganger, i 2006 og 2007, var det vel.

Men han holder med Liverpool, han som klipper der, så det blir bare krangling om fotball.

Da jeg var der i 2007, så sa han at John Arne Riise hadde vært der og klipt sine røde lokker for antagelig fem pund da.

(Han sa at han hadde klipt han, ihvertfall).

Da jeg sa at jeg var norsk.

Men, det er kanskje litt usannsynlig, at John Arne Riise, skulle gå til den billigste frisøren, her i byen(?)

Hvem vet, med sunnmøringer, som han vel er(?)

Men men.

Men jeg orker ikke den fotballkranglinga, så jeg går bare og klipper meg på andre sida av gata der, selv om det koster 7 pund mer.

Men de klipper ganske bra der, og også veldig fort, det tar bare ti minutter, så er man ferdig liksom.

Så det er nok egentlig verdt syv pund mer, vil jeg si.

Jeg pleide også å klippe meg oppi London Rd. der, for der kosta det kanskje bare syv pund, eller noe, å klippe seg.

Men å gå i 15-20 minutter, for å klippe seg, det er litt dumt det og, når det er flinke frisører, bare rett over gata her.

Så vi får se hva som skjer.

Det er mye rart.

Men det var digg å bli kvitt litt av det ganske lange håret jeg hadde nå, ihvertfall.

Det er helt sikkert.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter