Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 4. juni 2009

Tanker om tulling med Benjamin og New World Order osv. (In Norwegian)



Nå skrev jeg om, i den forrige bloggposten, om folkestammen Benjamin, fra Israels tolv stammer, som noen tror, er folkstammen nordmenn er fra.

Så har jeg tenkt litt på dette.

Jeg skrev jo om at Benjamin-stammen, ble angrepet, av de 11 andre stammene.

Og de ble utryddet, på nær 600 mann, som hadde søkt tilhold, i et fjell, var det vel.

Så sånn var det.

(Derav danskers utrykk 'fjellaber', om nordmenn?).

Hvem vet.

For da er jo dansker sikkert av stammen Dan da, vil jeg tippe.

Som også er en av 'the lost tribes of Israel'.

Så sånn er nok det.

Mer da.

Jo, så hadde de 11 andre stammene, en hær på over 100.000 mann stående.

Og disse hadde drept alle kvinner og barn, og nesten alle menn, av Benjamin-stammen.

I bibelsk tid da, dette står det om i bibelen, såvidt jeg har forstått.

Og da, så sier de, at de lot de leve, de ville ikke utrydde en av Israels stammer, etter Abraham og/eller Jakob da, eller hvordan det var.

Men, de svor en ed, om at de aldri skulle gi deres døtre, som koner, til disse fra Benjamin-stammen da.

Men de fikk noen damer, fra en by, hvor mennene ble henrettet, eller noe.

Så de damene var sikkert ikke så velvillig innstilte.

Så det har kanskje vært sverget en ed, om å gjøre Benjamin-folkets liv, til et evig helvete, eller noe slikt?

Og at dette fortsetter den dag i dag.

Jeg måtte for eksempel bo alene, fra jeg var ni år.

Var det fordi at jeg var fra Benjamin-stammen, i blodtype, f.eks., mens de andre familien ikke var det?

Så hadde jeg en slags stesøster, Christell, som var som en slags plageånd, som dreiv og tulla med meg da.

At f.eks. en gang da jeg var 18, så hadde jeg to nabojenter, som var et år yngre, på besøk, midt på natta, i leiligheten, som jeg bodde aleine i.

Og da kom Christell opp, uten forvarsel, midt på natta, og kjefta på de jentene.

For de må da ha visst da, at jeg var fra Benjamin, og at de ikke hadde lov å tulle med meg.

For jeg skulle nemlig pines og kontrolleres, av Christell og de andre plageåndene da, i samfunnet, fra de 11 andre stammene.

Som nå sikkert er i Jehovas Vitner og andre sekter osv., hvor dette med Talmud, som holdes hemmeligere enn Tora-en, jødenes bibel, har jeg lest.

Altså Tora-en er jo jødenes bibel da, ettersom jeg har skjønt.

Men Talmud, det er hvordan bibelen skal tolkes, og den boken, Talmud, er visst veldig hemmelig.

Så der står det kanskje at Benjamin, nei de skal pines til evig tid.

Noe sånt.

Og også i Kabbalah, er det nok også sånt, det er jødisk mystifisme, som sikkert oppstod, under den tiden som jødene, dvs. folkeslaget Juda, var i fangenskap i Babylon, vil jeg tippe.

Og Kabbalisme, det har mye likhetstrekk med New Age og Illuminati og djeveldyrking og slikt.

Og sort magi.

Så her er det med tulling med Benjamin, over hele linja, vil jeg si.

Er det dette som ligger bak dette med Nato og New World Order?

Få kontoll i alle land, og identifiser og luk ut Benjamin(?)

Er det noe slikt som foregår.

Jeg husker ihvertfall fra da jeg var ung, at jeg måtte ta noen sånne rare tester, om jeg var, hva heter det, allergisk mot ditt og datt.

Men det rareste var, at moren min hadde en slags klok kone på besøk, da jeg bodde i Larvik, i Jegersborggate der.

Da fikk moren min, og den 'kloke konen' meg til å drikke melk, som var så sur og råtten, at jeg mistet helt lysten på drikke melk etter dette.

Dette var vel når jeg var åtte år, like før jeg flytta til faren min.

Og melk, det blir man nok rolig og harmonisk av.

Mens jeg da drakk nesten bare cola og juice, så jeg ble da sikkert mer aggressiv, enn hva som var vanlig.

Så sånn var nok det.

Og Larvik, det sa farfaren min, at var 'bakkenes by'.

Så det var kanskje ikke positivt.

At farfaren min prøvde å advare meg mot Larvik?

Hva vet jeg.

Noe var det kanskje.

Fordi, at det er jo et slags fiendskap mellom Sandefjord og Larvik.

Da lurer jeg på om Sandefjord er Benjamin.

Og Larvik er f.eks. Dan, siden danskene brukte Larvik som noe slags hovedstad nesten, under dansketida, med at danske-kongens 'hovedmann', bodde i Larvik, eller 'Laurvig', som det het på den tiden.

Så er min mormor da sikkert Dan, og tuller og trekker i 'Dan-tråder' da, i Norge, for å tulle med Benjamin.

Så sendes plageånder og tullebukker som Øystein Andersen og Christell Humblen, de sendes da inn i livet mitt, for å tulle.

Og sånn fortsetter det hele livet.

Og Benjamin, de har ikke noen rettigheter.

Sånn at hvis de ønsker å ha en arbeidssak mot Bertelsmann/Microsoft, sånn som meg, så vil de bare bli tulla med, av forskjellige statlige instanser, i flere land, og alle slags mulige advokatkontorer.

Som er under kontroll av de 11 andre stammene, som tuller med Benjamin da.

Så her er det tull over hele linja.

Så jeg sier bare som 'Puff Daddy', som senere ble P. Diddy, eller noe, at 'It's all about the Benjamins'.

Noe er det nok ihvertfall.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter